Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier ikke Ikeakatalogen å komme rundt 1.aug?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å være litt senere... 10. eller 15.? Men ikke så lenge til! ;)

Gjest allium
Skrevet

I den forrige står det at prisene gjelder til 12. august 2006, så den kommer vel kanskje da?

Gjest gjesta
Skrevet

14. august har jeg fått beskjed av fra ei som jobber på Ikea

Skrevet
14. august har jeg fått beskjed av fra ei som jobber på Ikea

Det samme har jeg fått beskjed om!

Det er imidlertid allerede lagt ut massevis av nye varer både på varehuset og på ikea.no, så det er bare å sette igang med planlegging og innkjøp! :sjarmor:

Skrevet

Åh, takk for påminnelsen!

*løpe ut og fjerne "Nei til reklame"-lappen fra postkassa*

Skrevet

Takk for svar. Da må jeg smøre meg med tålmodighet en stund til.

Skrevet

Gleder meg ! IKEA-katalogen er alltid en inspirsjons-kilde til artige ting jeg kan blakke meg på. :ler:

Skrevet

*venter spent*

Skrevet

Urk, glemte å fjerne "Nei til reklame"-lappen i dag og

Gjest Tigerjente
Skrevet
Urk, glemte å fjerne "Nei til reklame"-lappen i dag og

Jeg fjerna nei til reklame lappene før ikea katalogen kom i fjor, men postmannen skjønte ikke at jeg ville ha reklame da, og jeg har ikke fått reklame siden heller. :sur:

• 3 uker senere...
Skrevet

Tror at den skal være ute i omløp nå, altså... :)

Og det går jo an å bestille den fra IKEA. Bare nevner det.

Skrevet

Var på varehuset i Åsane tidligere denne uka, og fikk beskjed om at den nå kunne bestilles på nett. På varehuset ville den komme 26.august.

Skrevet

Jeg finner ikke noe sted å bestille katalogen på nett, er det ikke mulig ennå? Hvis det er, er det noen som har en direktelink? *leter seg ihjel*

Skrevet

Jeg fikk den på mandag. Eller var det lørdag? Den har i alle fall kommet. Men den var i grunn ganske lite spennende...

Skrevet
Jeg finner ikke noe sted å bestille katalogen på nett, er det ikke mulig ennå? Hvis det er, er det noen som har en direktelink? *leter seg ihjel*

Det er aldri mulig å bestille på nett den første måneden etter at katalogen kommer ut nettopp fordi de jo distrubierer den til store deler av landet uansett. De vil ikke bruke penger på utolmodige sjeler som ikke orker vente på at den kommer på ordinært vis...

Fikk i går vi, og var der en tur i går kveld og tok med enda en. Trenger en hver må vite!

Gjest liggerpå nett
Skrevet

Katalogen kan leses på ikea.no :-)

nederst i menyen på venstre side

Skrevet

De fikk katalogene på Ikea i stavanger i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...