Gjest Lottemor Skrevet 2. januar 2003 #1 Skrevet 2. januar 2003 hva gjør jeg ? har ikke hårspray har hørt det skal være bra å spraye på slik at de ikke vil tygge på møbler ol. Smurte på hår skum men måtte vaske det av igjen siden hunden ville slikke det vekk.... Så som site skrik tok jeg frem sergio tacchini pafymen min og spryet på,no luker det pafymeri i gangen vår... Valpen tygger ikke på ledningene lenger ,begynnte å nye og fant tygge leken sin.... Kan jo bli litt dyrt i lengden og bruke pafymer så er det noen som har bedre forslag ? Er jo forliten til å forstå nei denne søte bisse vowen som klør i tanne bissene sine ...... nytt års hilsen fra Lottemor
Gjest Lea Skrevet 2. januar 2003 #2 Skrevet 2. januar 2003 Eddik er tingen! Vi var plaget av dette de første månedene vi hadde hunden vår. Og ledninger med strøm i er livsfarlig for en hund. Vi la en ledning midt på gulvet (uten strøm i) og smurte den inn med eddik. Dette hjalp veldig! Og skaff et bur til hunden. Vi syntes at det hørtes fælt ut å sette hunden i bur, men vår stortrives og vi er sikre på at hun er trygg i buret når vi ikke er hjemme og om natta. Det krever litt tilvenning, men det får man tåle. Pass på at voffsen har noe å tygge på. En sånn "gummiring" er perfekt for valper. Og du kan godt si NEI når hunden gjør noe ulovlig. Vær bestemt å ta den bort fra ledningene, gi den i stedet nor som er lov å leke med. Koslig med valper da...
Gjest Qlio Skrevet 3. januar 2003 #3 Skrevet 3. januar 2003 Ta en tur i dyrebutikken, de har mer enn nok av produkter som ikke er skadelig for hunden din. Lykke til!
Gjest Lea Skrevet 3. januar 2003 #4 Skrevet 3. januar 2003 Ja du får jo kjøpt sånne Get-off-sprayer og sånt, men hos oss fungerte det heller dårlig. Mulig andre har mer flaks med den..
Gjest Brunhilde Skrevet 5. januar 2003 #5 Skrevet 5. januar 2003 Fy-spray virket i ca 2 minutter hos oss. I desperasjon smurte jeg tabasco-saus der hunden tygget - og det hjalp! Ellers er jeg helt enig med Lea i at bur er tingen, valpen her i huset er 8 mnd nå, og når jeg gjør meg klar til å gå i seng går den rolig inn og legger seg i buret. Bruker bur når vi er borte også, passer på at det er nok vann....men så er vi ikke borte mer enn 5-6 timer heller... Lykke til med valpen din - det er veldig moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå