Gjest Lanyah Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Jeg liker å bruke det, og har fått anbefalt det av hudpleieren min!, men det virker som om det er så få som bruker det. Bruker du det? Hvilken sin?
En som vet Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Er ikke a-vitamin det samme som retinol? Eller er det bare jeg som surrer? Bruker ihvertfall et sånt serum fra Adrien Arpel som jeg kjøpte på strawberrynet. Liker det veldig godt, det klarner huden og gir kjempe fin glød! Men bruker det ikke nå i sommer siden huden blir veldig ømfintlig mot solen av det. Men til høsten kommer jeg til å fortsette igjen!
Gjest Lanyah Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Synst du sa noe der, men er ikke sikker! Jeg også får veldig fin glød av den, er bra mot litt kviser og ujevn hud også. Itillegg forebygge den framtidig rynker! Det synst jeg er litt av ett knall produkt!
Gjest Neffi Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Synst du sa noe der, men er ikke sikker! Jeg også får veldig fin glød av den, er bra mot litt kviser og ujevn hud også. Itillegg forebygge den framtidig rynker! Det synst jeg er litt av ett knall produkt! ← HVilket merke? Og hvor kjöper du det?? Må ha!
Millis Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker både a vitaminsyre krem, og a vitamin fra MD alt ettersom og er fornøyd. Men jeg tenker mer langtidsvirkninger da.
Gjest Malina Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Synst du sa noe der, men er ikke sikker! Jeg også får veldig fin glød av den, er bra mot litt kviser og ujevn hud også. Itillegg forebygge den framtidig rynker! Det synst jeg er litt av ett knall produkt! ← Du MÅ skrive hvilket du bruker! Kan forresten anbefale Decleors C-vitamin serum også, hvis man er ute etter hud med glød og jevn hudtone.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Den jeg bruker heter Dûve Medica A- vitamin Serum, knall! den koster 700,-... Merket er dyrt..., men absolutt verdt pengene! Har veldig lyst å kjøpe A- vitamin krem fra MD Form. serien, men jeg får se...! Jeg elsker å prøve ut ting, i håp om å finne noe enda bedre!
Rosenrød Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Hvor kan det kjøpes? Jeg er ikke plaget av kviser, men vil gjerne forebygge rynker. Passer det for min hud da, eller bør jeg bruke et annet, f.eks det fra Decleor?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #12 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker både a vitaminsyre krem, og a vitamin fra MD alt ettersom og er fornøyd. Men jeg tenker mer langtidsvirkninger da. ← Er det den Vita- plus serien fra MD Form. du bruker? Heter noe med illum..., hehe...! husker ikke helt...! Men, det var den jeg var tenkt å kjøpe..., men er litt usikker...! Noen sa til meg at den er bare for de over 30, men det stemmer vel ikke?...
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #13 Skrevet 2. august 2006 Vitamin A serum – Vitamin A stimulerer dannelsen av kollagen og elastin, samt gjenoppretter fuktbalansen i huden. Resultatet er en yngre hud med reduksjon av rynker og linjer samt en jevnere brunfarve. Serumet er mild mot huden og gir en avkjølende effekt på huden. Vitamin A-serum Fjerner døde hudceller uten synlig avskalling. Gir huden økt glans og smidighet. Åpner talgkjertlenes utførselsganger ved å løse opp talg og smuss. Vil dermed forebygge og behandle kviser. Gjenoppretter fuktbalanse og smidighet. Bidrar til nydannelse og oppbyggelse av collagen og elastin. Oppstrammende og rynkereduserende effekt. Dette er skrevet om den kremen i det merket!, så tror du fint kan bruke den! Du kan jo gå inn å lese på siden også, om bl.a; C- vitamin Serum. http://www.drammensklinikken.com/kjemisk.html Disse produktene får du kjøpt hos noen hudpleie klinikker, tror ikke det er så veldig mangen som har de.
Gjest Lanyah Skrevet 2. august 2006 #14 Skrevet 2. august 2006 Den jeg bruker heter Dûve Medica A- vitamin Serum, knall! den koster 700,-... Merket er dyrt..., men absolutt verdt pengene! Har veldig lyst å kjøpe A- vitamin krem fra MD Form. serien, men jeg får se...! Jeg elsker å prøve ut ting, i håp om å finne noe enda bedre! ← Er det den Vita- plus serien fra MD Form. du bruker? Heter noe med illum..., hehe...! husker ikke helt...! Men, det var den jeg var tenkt å kjøpe..., men er litt usikker...! Noen sa til meg at den er bare for de over 30, men det stemmer vel ikke?... ← Vitamin A serum – Vitamin A stimulerer dannelsen av kollagen og elastin, samt gjenoppretter fuktbalansen i huden. Resultatet er en yngre hud med reduksjon av rynker og linjer samt en jevnere brunfarve. Serumet er mild mot huden og gir en avkjølende effekt på huden. Vitamin A-serum Fjerner døde hudceller uten synlig avskalling. Gir huden økt glans og smidighet. Åpner talgkjertlenes utførselsganger ved å løse opp talg og smuss. Vil dermed forebygge og behandle kviser. Gjenoppretter fuktbalanse og smidighet. Bidrar til nydannelse og oppbyggelse av collagen og elastin. Oppstrammende og rynkereduserende effekt. Dette er skrevet om den kremen i det merket!, så tror du fint kan bruke den! Du kan jo gå inn å lese på siden også, om bl.a; C- vitamin Serum. http://www.drammensklinikken.com/kjemisk.html Disse produktene får du kjøpt hos noen hudpleie klinikker, tror ikke det er så veldig mangen som har de. ← Glemte å logge inn...! Var meg så skrev de tre innleggene!
Millis Skrevet 2. august 2006 #15 Skrevet 2. august 2006 Er det den Vita- plus serien fra MD Form. du bruker? Heter noe med illum..., hehe...! husker ikke helt...! Men, det var den jeg var tenkt å kjøpe..., men er litt usikker...! Noen sa til meg at den er bare for de over 30, men det stemmer vel ikke?... ← Ja - det er den serien ja. Og jeg mener den kan veldig fint brukes for de også under 30, hjelper jo også mot uren hud osv og pigmenteringsflekker. Til alle dere som bruker a vitamin produkter som er så sterke at man må i tillegg bruke fuktighetskrem over: Husk at man ikke skal bruke peeling i tillegg... og at man SKAL bruke solkrem med høy faktor året rundt. Ellers blir du BRENT!
Vibeke1971 Skrevet 11. oktober 2008 #16 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg bruker A-vitamin krem fra elixir cosmeceuticals. Var litt skeptisk i starten, men den ser ut til å fungere veldig bra.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #17 Skrevet 11. oktober 2008 Anbefaler Jan Marini sine produkter. De har a vitamin krem/ lotion og c vitamin serum.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå