mee mee Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 tenkte jeg kunne lage en tråd her med de sangene du liker best innenfor disse sjangrene.. så får vi andre noe å laste ned akkurat nå liker jeg veldg godt: basshunter - welcome to rainbow verona- life is fun holyman- the last universe east clubbers- beat is coming lasgo- lying inez- stronger EMI- anima libera c- bool- house babe beat traxx- pulesangen clubraiders- move your hands up foggy- come into my dreams håper mange henger seg på!
Gjest verapera Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 må det være nye sanger? her går det endel i gammel 90 talls dance musikk til tider;) hehe..
Gjest verapera Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 jeg har en veldig kul å lang mix med litt sånn god gammel 90 talls, med lil suzy,snap,la bouche, corona...osv.. her hos meg heter den bare 90`s Dance Remixes. så har vi Marky Mark- good vibrations, har også en insomnia remix som er litt kul. før gikk det mye i Milk Inc og lasgo, men kommer igrunnen ikke på så mange nå fant jeg ut av hehe.. har formatert dataen så begrenset med musikk her nå.
mee mee Skrevet 1. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2006 milk inc, lasgo og cascada har mye bra
Fiol Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Aurora - Sleeping Satellite er rå ^^ DJ Sammy - California Dreamin'
NullHull Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Hmm, den første jeg kommer på er Silence med Delirium.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå