Eivissa Skrevet 20. mars 2002 #1 Del Skrevet 20. mars 2002 Jeg ble grandtante på fredag. Det er ei nydelig lita jente. Tenk å bli grandtante i en alder av 25 år og jeg har ikke barn selv en gang. Grandtante er jo på lik linje med bestemor (hvis det var noen som lurte). Men uansett så er den lille tutta så nydelig. Jeg måtte bare få ropt det ut. Men dette gjør jo at jeg virkelig brenner etter å få barn selv. Jeg gifter meg i juni og da kaster jeg p-pillene rett ut vinduet. Håper da at ting skjer etter hvert. Selv om jeg skulle ønske at det skjedde i går. Hehe. Kanksje dere ser meg oftere her inne til sommeren da jeg kommer til å vente på to blå!! Kos og klem til alle12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 Hvordan i all verden klarte du å bli "bestemor"/grandtante i en alder av 25 år???? Gratulerer med den lille forresten 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 20. mars 2002 #3 Del Skrevet 20. mars 2002 Gratulerer som Grandtante. Jeg har vært det i mange år. Var vel rundt 25-26 år første gangen. Ikke noe problem å bli grandtante i ung alder. Broren min er 20 år eldre enn meg, han fikk barn tidlig - eldstemann der fikk barn tidlig. Brodern's eldste er et år yngre enn meg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lara Skrevet 20. mars 2002 #4 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei og gratulerer som grandtante. Mitt tredje grandtante barn ble født for et par uker siden. Selv er jeg snart 28 år og har 2 barn. Første gang jeg ble grandtante var jeg 21 år. Min niese er 2 år yngre enn meg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå