marsy Skrevet 4. september 2006 #21 Skrevet 4. september 2006 (endret) jeg lagde invitasjonene selv. kjøpte det jeg trengte av papir og lim på Norway Designs i Oslo, og på Binders. Printet det ut på PC'n hjemme (brukte Word). Har fått veldig mye fin tilbakemelding på at invitasjonene var så pass personlige. Tror at hotellet vi skal ha middagen på ordner med menyer og bordkort, men skal dobbeltsjekke. For ca 30 innbydelser kostet det 500kr totalt for alt av papir, papirlim og "silke"bånd (kjøpte noen dyre "gjennomsiktige" ark som kostet 4kr per stk, og de dro opp totalprisen en del) Endret 4. september 2006 av marsy
Kykkelikokos Skrevet 4. september 2006 #22 Skrevet 4. september 2006 Trykk på gratis prøver helt øverst på siden i menyen.
Malama Skrevet 4. september 2006 #23 Skrevet 4. september 2006 Jeg har veldig lyst til å lage dem selv. Jeg lager julekortene selv. Og påskekortene. Jeg scrapper (uten å være flink eller aktiv med det da). Jeg har altså utstyret og "pleier lage sånne ting", trenger selvsagt papir etc, og TID. Tror jeg snart bør begynne i så fall. For en kjapp titt på gjestelisten sier at det muligens blir rundt 100 gjester.
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 5. september 2006 #24 Skrevet 5. september 2006 Vi har ett litt mer fancy tema enn hjemmelaget, så vi fikk en grafisk designer til å lage. Han er gift med min kommende svigermor, så 80 invitasjoner kostet kr 0,- Han har også designet vår egen logo som vi er kjempefornøyd med:) Vi bruker logoen som ett gjennomgangstema i bryllupet, og skal trykke den på alt. Løperne på bordene, toastmasterens kort, bordplasseringskortene, kaka ALT. Tror det blir kult.
Gjest Gjest_Ane_* Skrevet 6. september 2006 #25 Skrevet 6. september 2006 Jeg bestillet bryllups innvitasjoner hos Art foto. Veldig fornøyd www.artfoto-andersen.no
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #26 Skrevet 14. september 2006 Vi blir ca 80 gjester, og gruet meg veldig til å lage så mange innbydelser men så kom jeg på at det jo er en del som er gift eller samboere.... He,he...slipper unna med litt over halvparten
090607 Skrevet 4. januar 2007 #27 Skrevet 4. januar 2007 Siden vi skal ha middagen på en restaurant ved sjøen, og selv er veldig glad i sjøen, så ble våre invitasjoner (lagde dem rett før jul) inspirert av det. Vi har 90 inviterte og lagde 45-50 flaskeposter! Vi brukte jula på å levere ut de fleste, siden vi var i både hans og min hjemby. Det er vel kun et par stk som går i Norgespakke. Faktisk må jeg si meg veldig fornøyd med resultatet, og folk syntes det var morsomt. Fikk tak i tomme Farrisglassflasker, kjøpte/samlet litt skjell og fant et ok bilde av et brudepar på stranden på nettet som jeg printet på en side og skrev teksten på baksiden (A5 format). Så ble arket rullet sammen og holdt sammen av et basttau, og stappet i flaska sammen med skjell,sand og et par gullringer. Regner med at jeg skal lage små seilbåter til bordkort. Bruker et blåskjell, en blomsterpinne og lager et seil som jeg skriver navnet på. Har sett det i et blad, og det så litt artig ut.
Kykkelikokos Skrevet 4. januar 2007 #28 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har nå begynt å leke med idéen om å lage invitasjonene selv. Vi var hos fotograf og tok bilde av oss for ikke så lenge siden, og kunne gjerne tenkt oss å bruke disse bildene på invitasjonene. Det jeg ser for meg er et kort hvor bildene er stukket "inn" i et dobbelt kort. Hvor har dere fått kjøpt kort og papir?
*Emma* Skrevet 4. januar 2007 #29 Skrevet 4. januar 2007 Jeg handler på Minnehjørnet (www.minnehjornet.no her i Ski. De har masse fint også er det som regel billigere enn Panduro. Men de har mye fint der og...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå