MAcy Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Lagde dere invitasjonene, bordkort sanghefte,menyhefte o.l selv eller kjøpte dere. evt hvor? Noen som kan legge ut bilder?? Er så vanskelig å finne ut hvilke jeg skal velge og evt hvordan de skal se ut. litt i tvil om jeg vil lage selv også blir70-80 gjester så er jo mange å lage til. men kanksje litt koseligere å lage
MarianneHR Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Vi lagde invitasjoner, bordkort og sanghefte selv. Var nok ikke de mest avanserte, men koselig med selvlaget. Vi var på Panduro, der hadde de en stor perm full av forslag. Fikk litt inspirasjon der, og fant på noe selv.
MAcy Skrevet 1. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2006 Takk for tips, synes nok også hjemmelagde er best, mer sjel og personlighet i de, men er ikke så god til å lage slik og ideer er det nok dårlig med, hva med et bilde av det dere brukte i deres bryllup???
BIRE Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 Jeg har laget min invitasjoner-bord kort -menyer-takkekort selv. Angrer litt på farge valget nå ,men men det får gå. Kunne tenkt meg litt mere caffelatte farget innvitasjoner og slikt. Kan se de på hjemme siden min under brude saker nr 2.. www.denstoredagen.piczo.com Bire
CurlySue78 Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Jeg laget også selv, og syntes det var veldig koselig -tross ganske mye jobb. Var inne på Papirgalleriet (NorwayDesign), og der har de masse fint! Vet også at det er en dansk bryllupsside som har mange eksempler... men hva het nå den igjen...
mowgli Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Jeg laget også selv, og syntes det var veldig koselig -tross ganske mye jobb. Var inne på Papirgalleriet (NorwayDesign), og der har de masse fint! Vet også at det er en dansk bryllupsside som har mange eksempler... men hva het nå den igjen... ← Det er kanskje denne siden? Her er det mange gode tips om det meste
MAcy Skrevet 2. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2006 hvordan kan jeg få opp nedtelling til bryllupet som jeg ser mange av dere har??
miss77 Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Lagde også egne invitasjoner. I ettertid hadde jeg nok gått for ferdige, siden det faktisk hadde kostet halvparten....Men er jo koselig med hjemmelagde, og vi har fått masse skryt for dem.
MAcy Skrevet 2. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2006 Er det dyrere å lage selv enn å kjøpe invitasjoner ,bordkort+++ enn å kjøpe??? Noen som har erfaringer med det?
MarianneHR Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Det kommer helt an på hvor mye dill-dall du skal ha. Vi brukte et A5-ark (litt tykt og mønstret) og litt sløyfebånd til hver av invitasjonene, også hadde vi et stempel som vi pyntet med. Vi skrev ut i farger hjemme. Så da kostet det ikke så mye.
miss77 Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Våre kosta ca. 1.100,- for 100 tykke ark, bånd, "malingstube" og tilbehør for å lage dem (skjærematte, skalpell, hulletang og stållinjal). Helt enkle kort - skjærte ut hjerte, prikka rundt med perlemorsfarge og knytta igjen med sløyfe. I tillegg kom det på 400,- for konvolutter, lakk og stempel. (Alt kjøpt på Panduro Hobby). Tok i litt ift. anntall ark, men det andre tilbehøret var beregnet nøyaktig til antall invitasjoner (50stk). Ei venninne fikk sine tilskjært i butikken - hun printa og satte sammen selv. Var mere avanserte en våre, men det kom på ca. 500,- for 45 invitasjoner inkl. konvolutter (kjøpt på Ordning & Reda)
Scorpina Skrevet 2. august 2006 #12 Skrevet 2. august 2006 (endret) hvordan kan jeg få opp nedtelling til bryllupet som jeg ser mange av dere har?? ← For å få nedteller må du være supermedlem. Du kan lese mer om det her Og tickers kan du f.eks hente her. Endret 2. august 2006 av Scorpina
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #13 Skrevet 2. august 2006 Jeg hadde rett og slett ikke tid (eller ork) til å fikse selv, så vi bestilte på Decorium. www.decorium.no Veldig fornøyd, også så rimelig da! De har butikk i Oslo hvor du kan se alle trykksakene, om du bor her.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #14 Skrevet 3. september 2006 Noen som har tips om hvor jeg kan bestille innvitasjoner hvor jeg kan trykke et bilde av oss? En del familie som kommer fra ulike deler av verden saa tenkte at det hadde vaert greit for dem aa se hvordan vi ser ut
Jerle Skrevet 3. september 2006 #15 Skrevet 3. september 2006 (endret) Vi lagde alt selv, fordi vi hadde tid til det og ønsket en spesiell stil. Endret 3. september 2006 av Jerle
MAcy Skrevet 3. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 3. september 2006 Vi lagde alt selv, fordi vi hadde tid til det og ønsket en spesiell stil. ← hvordan så de ut dere lagde?? avanserte??
*Emma* Skrevet 3. september 2006 #17 Skrevet 3. september 2006 Jeg skal lage alt selv, har ikke bestemt meg for hvordan det blir enda...men vi blir jo bare 14 totalt så det er ikke helt den store jobben
MAcy Skrevet 3. september 2006 Forfatter #18 Skrevet 3. september 2006 Jeg skal lage alt selv, har ikke bestemt meg for hvordan det blir enda...men vi blir jo bare 14 totalt så det er ikke helt den store jobben ← He he da skjønner jeg deg godt. vi blir el ca 80 stk så blir jo endel om jeg velger å lage. har tenkt å at jeg kanskje kjøper invitasjoner og lager bordkort. men får se
Kykkelikokos Skrevet 3. september 2006 #19 Skrevet 3. september 2006 Jeg skal bestille fra www.bryllupsbutikken.no Har fått tilsendt to gratis eksempler og falt for det ene, så da blir det det. Jeg hadde tenkt til å lage selv, men synes det ene kortet var så pent at jeg bare MÅ ha det. Lurer på å lage bordkort selv. Meny og kirkeprogram vil i hvert fall bli skrevet ut hjemme.
MAcy Skrevet 4. september 2006 Forfatter #20 Skrevet 4. september 2006 Jeg skal bestille fra www.bryllupsbutikken.no Har fått tilsendt to gratis eksempler og falt for det ene, så da blir det det. Jeg hadde tenkt til å lage selv, men synes det ene kortet var så pent at jeg bare MÅ ha det. Lurer på å lage bordkort selv. Meny og kirkeprogram vil i hvert fall bli skrevet ut hjemme. ← Hvordan får du tilsent gratis eksemplarer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå