Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Jeg har medium hud, blek/lys om vinteren, men ikke likblek. Bruker ikke selvbruningskrem eller tar solarium. Jeg har brunt hår og gylden undertone i huden. Jeg bruker f.eks nr 4 (tror jeg det var) i foundation fra YSL, og 20 i solpudder fra guerlian. Hvilken nyanse burde jeg velge? Bor ikke på et sted der jeg kan få prøvd hos en hudpleier.
Aiv Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 ta og bestill deg prøver på de forskjellige fargene på colorfulsprinkles.com
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 JA HELT ENIG.. 2 eller 2,3 er fine farger,men det er sån billig med prøver der.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 jeg skjønner ikke bæret av de fargene der; med 2,3 så jeg ut som en klovn, hvit altså. nå bruker jeg 5 et eller annet. og jeg er ganske lys. søstra mi som er mørkere i huden bruker 2 eller 2,3. rart. men det funker.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 jeg bruker medium beige 2,3 og medium tan 5,2 om sommeren.
Gjest Frk Åberg Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 Jeg fikk på meg medium beige hos hudpleier og det så veldig riktig ut. Ble litt overraska selv, siden jeg anser meg som ganske lys i huden (på ingen måte likblek). Men var nok litt brunere enn vanlig da. Har nå bestilt ID medium beige til sommerbruk, og evt. den som er hakket lysere til vinteren etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå