Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2003 #1 Skrevet 2. januar 2003 Jeg har problemer med Windows Media Player (og Acrobat Reader) for tiden. Det begynner med at det tar lengre og lengre tid før programmet åpner, - kanskje opp til et kvarter. Så ender det med at jeg får følgende feilmelding: wmplayer.exe is not a valid Win32 application + at motivet på snarvei-ikonet forsvinner. Jeg har reinstallert programmet en gang allerede på grunn av disse problemene... Jeg har også ommøblert på harddisken for å forsøke å få mer plass, men kanskje jeg gjorde vondt verre? (Flyttet bl.a. musikken fra C: til D:, og reinstallerte Playeren på D:). Kjempefint hvis noen kan hjelpe meg. Jeg bor i blokk, og digger å høre på høy musikk i øretelefoner på datamaskinen. Silja
Gjest Lea Skrevet 2. januar 2003 #2 Skrevet 2. januar 2003 Har du tatt Windows update den siste tiden? Så at det var en sånn: "Denne løser problemet med Windows Mediaplayer"-sak der sist jeg tok upgrade...
jordbær Skrevet 2. januar 2003 #3 Skrevet 2. januar 2003 ...hvis ikke, finner du windows upgrade her: www.windowsupdate.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå