Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Syntes dere at helseuniform (sykepleier/lege...) på menn er hot????

Mvh

Maren ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sånn egentlig. Men når de sitter på "legene" i f.eks Greys Anatomy er det en helt annen sak! :sjarmor:

Gjest Kermit
Skrevet

Posete kitler/frakker er ikke sexy på noen, uansett kjønn, men om jeg f.eks. ligger på sykehuset er nok det det siste jeg tenker på. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Nei... Mannlige sykepleiere finnes ikke sexy, og mine leger er eldre enn foreldrene mine, så...

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, det må være lege, ikke sykepleier.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har dem rundt meg overalt, og nei, jeg synes ikke det er spesielt sexy. Tror uniformene er laget så uformelige for å unngå alt som kan ligne sexpress på arbeidsplassen. :ler: Føler meg i hvert fall som en potetsekk selv når jeg dasser rundt i den pysjen der... :roll:

Skrevet
Jeg har dem rundt meg overalt, og nei, jeg synes ikke det er spesielt sexy. Tror uniformene er laget så uformelige for å unngå alt som kan ligne sexpress på arbeidsplassen. :ler: Føler meg i hvert fall som en potetsekk selv når jeg dasser rundt i den pysjen der... :roll:

Nå mener jeg ikke den uniformen som har bukse og "blusegenser". De har jeg gått med selv en gang i tiden, og er de er skikkelig behagelige... Men en mann under 45 i legefrakk som har noenlunde utseende. Skikkelig turn on ja.

Gjest Virvel
Skrevet

Nei, jeg synes ikke frakkene er sexy heller. Assa, hvis mannen er kjekk så ser jeg jo det, men det har null med frakken å gjøre. :-D

Gjest gjesta
Skrevet

Nei. Enkelt og greit.

Men mannen inni uniformen kan jo være sexy likevel!

Skrevet

legefrakk - ja

vanlig potetsekk - nei

Gjest BagLady
Skrevet

Hvis mannen er kjekk, så er stort sett uniformen lekker også ;)

Skrevet

Nei, helseuniform på menn er ikke sexy! Særlig fordi det som oftest tilsier at de også går i helse-sko, og DÉT er i hvert fall ikke sexy på menn!! (Eller damer for den saks skyld...) Selv har jeg brukt uniform en periode i livet, da jeg jobbet som reiseleder i Star Tour, det var heller ikke særlig sexy... :sjenert:

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Ja! Særlig på mannen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...