Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Heisann Syntes dere at helseuniform (sykepleier/lege...) på menn er hot???? Mvh Maren
brumma* Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Ikke sånn egentlig. Men når de sitter på "legene" i f.eks Greys Anatomy er det en helt annen sak!
Gjest Kermit Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Posete kitler/frakker er ikke sexy på noen, uansett kjønn, men om jeg f.eks. ligger på sykehuset er nok det det siste jeg tenker på.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Nei... Mannlige sykepleiere finnes ikke sexy, og mine leger er eldre enn foreldrene mine, så...
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 Nei, det må være lege, ikke sykepleier.
Gjest Virvel Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 Jeg har dem rundt meg overalt, og nei, jeg synes ikke det er spesielt sexy. Tror uniformene er laget så uformelige for å unngå alt som kan ligne sexpress på arbeidsplassen. Føler meg i hvert fall som en potetsekk selv når jeg dasser rundt i den pysjen der...
Millis Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 Jeg har dem rundt meg overalt, og nei, jeg synes ikke det er spesielt sexy. Tror uniformene er laget så uformelige for å unngå alt som kan ligne sexpress på arbeidsplassen. Føler meg i hvert fall som en potetsekk selv når jeg dasser rundt i den pysjen der... ← Nå mener jeg ikke den uniformen som har bukse og "blusegenser". De har jeg gått med selv en gang i tiden, og er de er skikkelig behagelige... Men en mann under 45 i legefrakk som har noenlunde utseende. Skikkelig turn on ja.
Gjest Virvel Skrevet 1. august 2006 #11 Skrevet 1. august 2006 Nei, jeg synes ikke frakkene er sexy heller. Assa, hvis mannen er kjekk så ser jeg jo det, men det har null med frakken å gjøre. :-D
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #13 Skrevet 2. august 2006 Nei. Enkelt og greit. Men mannen inni uniformen kan jo være sexy likevel!
Gjest BagLady Skrevet 2. august 2006 #15 Skrevet 2. august 2006 Hvis mannen er kjekk, så er stort sett uniformen lekker også
NullHull Skrevet 2. august 2006 #16 Skrevet 2. august 2006 Nei, helseuniform på menn er ikke sexy! Særlig fordi det som oftest tilsier at de også går i helse-sko, og DÉT er i hvert fall ikke sexy på menn!! (Eller damer for den saks skyld...) Selv har jeg brukt uniform en periode i livet, da jeg jobbet som reiseleder i Star Tour, det var heller ikke særlig sexy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå