Gjest Litjtuppa ii Skrevet 1. august 2006 #1 Del Skrevet 1. august 2006 Hva må jeg huske å ha med? Tror jeg har sett en tråd om dette før, men fant den ikke da jeg søkte.. Skjønner at biletter, pass, helsetrygdekort, lommebok, kamera, lette klær og badetøy er smart å ha med. Noe annet som kan være kjekt å ha? Kanskje noen her har vært på bryllupsreise og har forslag til andre ting som er greie å ha? Har vært i syden bare en gang før, og da ordna mamma det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 1. august 2006 #2 Del Skrevet 1. august 2006 Kan ikke se for meg at du trenger noe annet på en bryllupsreise som på en vanlig reise. På reiselivsforumet finner du masse tips om hva du bør ha med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 1. august 2006 #3 Del Skrevet 1. august 2006 Ta med noen noen nye og elegante klær, f.eks. en ny kjole og lekre sko med høye heler, dessuten nytt og lekkert undertøy og nattkjole. Gøy å være litt ekstra fin og det vil sikkert mannen din sette pris på også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annemsk Skrevet 1. august 2006 #4 Del Skrevet 1. august 2006 Hei Fikk et tips i helga om å sørge for at navn på pass og billett stemmer overens.. Selv om det er kos på bryllupsreise, så er det greit å komme hjem igjen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #5 Del Skrevet 1. august 2006 Er nok smartere å legge ut dette på reiseliv enn bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 1. august 2006 #6 Del Skrevet 1. august 2006 hvor skal dere reise, og hvor lenge skal dere være borte? huskeliste penger/visa, pass, billetter og bekreftelse fra hotell, lader til mobil reiseguide et par gode sandaler (til sightseeing og generell trasking ) et par flip flops et par "pensko" badetøy solkrem solbriller lesestoff til stranda hårstrikker/hårbånd kamera og batterier diverse skjørt, shorts og massevis av singleter også ville jeg tatt med litt sexy undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjtuppa ii Skrevet 1. august 2006 #7 Del Skrevet 1. august 2006 Takk for gode svar! (skal til skiathos, ei uke, marsy) Jepp, sikkert lurere med reiselivsforumet, tenkte bare jeg kunne få svar fra flere bruder her, hvis det var noe spesielt de tenkte på. Fant en liste på nomaden ett eller annet, så nå har jeg nok fått med alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå