Gjest Eventyr Skrevet 2. januar 2003 #1 Del Skrevet 2. januar 2003 Kære alle sammen Jeg har tid til at kigge på nettet, og så fandt jeg pludselig jer.Det interesserer mig at møde mennesker på nettet og lige nu venter jeg på at blive rigtig pensionist. Jeg vil lave et lille firma, som skal sælge mine frembringelser. Det er billedtæpper, malerier, postkort, små pyntefrimærker, malebøger til børn og så skal jeg også skrive flere bøger. jeg har skrevet 4 børnebøger og to voksenbøger om billedvævning. Jeg samler på kloge ord og skriver dem op til senere brug. har været folkeskolelærer og er nu så lykkelig at have al tid til selv at bestemme, hvad jeg vil. Findes der andre i samme situation på nettet. jeg vil gerne fortsætte min kreative virksomhed og søger forbindelse og snak med andre, der gør dette allerede. Godt nytår fra Ragnhild Hei Ranghild! Jeg måtte slette din link og ditt etternavn. Grunnen til det er at vi ikke tillater fullt navn i innleggene av hensyn til personvern. Det er heller ikke tillatt å reklamere for eget foretak i forumet, noe du kan se her vi våre regler: http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Vil du selge noe bør du prøve markedsplassen, eller ta kontakt for annonsemuligheter. Hege (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå