Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kermit
Skrevet

Er det noen her som har opplevd at Tele2 tuller med regningene de sender ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke opplevd tull så vidt jeg vet, men har vært lite flink til å sjekke opp om alt stemmer.

Da jeg var kunde hos Chess var spesifike regning tilgjengelig fra "mine sider", da var det enkelt å sjekke opp om alt stemte.

Fra Tele2 får jeg bare en e-post som forteller at det ligger en e-faktura klar på nettbanken. Det har bare blitt til at jeg går inn på nettbanken og godkjenner regningen uten å be om spesifisering. Savner "mine sider" slik Chess hadde.

Endret av Majka
Gjest Kermit
Skrevet

Ja, det er det jeg og får. Men etter at min far gjentatte ganger fikk for store regninger og jeg selv synes jeg får regninger som ikke stemmer helt overens med forbruket(har champion abb.), så har jeg begynt å lure. Jeg kontaktet Tele2 og fikk høre at det kostet 65 kroner å få en utskrift av den efakturaen som kom i nettbanken min nå....Blodpris.

Skrevet

Er det sant? Trodde de fleste selskaper tilbød slikt gratis for kunden jeg...Har frem til nå stolt på at tallene stemmer, men flere ganger tenkt at jeg burde sjekke opp.

Vet iallfall at jeg skifter tilbake til Chess når bindingstiden er over.

Skrevet

Broren min hadde også mye tull med tele 2.. Han hadde da skiftet fra telenor til tele2 som skulle være så mye billigere, og han ringte omtrent mindre og sendte færre meldinger, men alikevel ble prisen mye mer over enn det telenor sine regninger var..

Skrevet

Jeg sjekker mine regninger, og har ofte opplevd at det er feil sum på disse. Da har jeg sendt skriftlig klage på e-post, og fått beløpet fratrukket i tillegg til en 100 kroners rabatt som kompensasjon. Men dette blir selvfølgelig først trukket fra på neste faktura. Bare i løpet av 2006 har dette skjedd tre ganger.

Et annet problem har vært at de har trukket avtalegiro stikk i strid med notering som jeg har fått i posten. Det vil si at det er feil sum blir trukket, og i enkelte tilfeller har beløpet blitt trukket noen uker for tidlig. En gang førte det til negativ saldo på brukskonto, og både i banken og på selvangivelsen ble dette oppført som gjeld til banken (strafferenten på mislighold) siden jeg i noen dager hadde renter til banken som følge av feilen for jeg fikk rettet saldo ved innskudd.

Jeg har fortsatt Tele2, dog fordi jeg for tiden er for tiltaksløs til å bytte.

Gjest Kermit
Skrevet

Hm, ja nå ble jeg ikke akkurat beroliget. Har, som sagt over, efaktura, slik at det kommer rett i nettbanken uten noen form for spesifisering, men det er kanskje på tide å bestille det på fremtidige regninger her etter. Jeg har tre tidligere faktura som jeg gjerne skulle ha sett spesifisert, men slo det fort fra meg da jeg fikk mail fra Tele2 om at dette kostet 65kr pr faktura.

Gjest Kermit
Skrevet
Broren min hadde også mye tull med tele 2..  Han hadde da skiftet fra telenor til tele2 som skulle være så mye billigere, og han ringte omtrent mindre og sendte færre meldinger, men alikevel ble prisen mye mer over enn det telenor sine regninger var..

Var dette pga feil på regninger fra Tele2s side?

Skrevet
Jeg har tre tidligere faktura som jeg gjerne skulle ha sett spesifisert, men slo det fort fra meg da jeg fikk mail fra Tele2 om at dette kostet 65kr pr faktura.

For tidligere regninger må du nok betale for spesifikasjonen. Men Tele2 opplyser om at spesifisert regning er gratis for eFaktura-kunder. Så du kan sikkert bestille spesifikasjon gjeldende fra neste regning.

Gjest gjest1
Skrevet

Har hatt tele 2 hustelefon. Masse rot og tull meg regningene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...