Gå til innhold

Invitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha bryllupsfesten på Refsnes Gods som ikke akkurat er billig, så derfor kommer vi til å dekke 2 bonger pr gjest i baren. Men hvordan skriver vi dette i invitasjonen? Vi har jo ikke lyst til å virke gjerrige eller frekke!

kath :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi skal ha bryllupsfesten på Refsnes Gods som ikke akkurat er billig, så derfor kommer vi til å dekke 2 bonger pr gjest i baren. Men hvordan skriver vi dette i invitasjonen? Vi har jo ikke lyst til å virke gjerrige eller frekke!

kath :forvirret:

"senere på kvelden har vi en privat bar med mulighet til å kjøpe drikke"

eller noe i den dur?

dere kan jo gjøre et poeng av at de får vin til mat, kaffe avec og noen bonger, hvis dere vil også

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg lurer på det samme. V har også tenkt til å gi gjestene to bonger hver, men usikker på hvordan jeg skal formidle dette. Flere tips?

Skrevet

Jeg synes marsy sitt forslag var bra jeg.

Gjest helludu
Skrevet

I min søsters bryllup, skrev de det i invitasjonene at det ville bli tildelt 2 bonger, men at det var mulighet for å kjøpe mer i baren om de ønsket det.

Det var ingen som sa noe negativt eller himmlet med øynene av den grunn.

Så lenge gjestene er forberedt på det før de kommer så bør det ikke være noe problem.

Det er verre om toastmaster e.l. opplyser v/ankomst for da har gjestene kanskje ikke tatt med seg noe særlig med penger :grine:

Men mitt tips er som sagt å gi beskjed i invitasjonen. ;)

Skrevet

kan jo også bare skrive at det er mulighet til å kjøpe drikke senere på kvelden,noe i den dur

og heller overraske gjestene med bongene?

Gjest Gjest_Julibrud_*
Skrevet

Vi hadde også to bonger etter kaffen til våre gjester. Vi skrev ikke noe om dette i innbydelsen, men tror det gikk på folkemunne sånn at de fleste visste om det. Vi hadde bryllupet over en hel helg, og sto for grillmat og fri bar på fredagen også, så når man er borte slik en hel helg, så har man jo med seg penger uansett...

Synes også Marsy sitt forslag var bra. Skjønner at det er et poeng å opplyse om dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...