gard Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 (endret) Hei I norge betaler vi en del for bil og det er ikke alltid at veistandarden er i samsvar med alle de avgiftene som vi betaler. men det er viktig at vi som forbrukere gir tilbakemelding til kommunen der vi bor dersom det er problemer med veien slik at det kan bli fikset. I Stavanger kan man gjøre dette med å legge inn en henvendelse på følgende link: http://217.68.125.160/hendvendelser/ Da jeg prøvde dette første gang tenkte jeg at det sikkert ikke ville skje noe men kun et par dager etter var hullet i veien (som jeg hadde rapportert inn) fikset. Så det nytter å gi beskjed Jeg regner med at andre kommuner har lignende tjenester så da er det bare å gå til din kommunes hjemmeside og lete etter dette Endret 1. august 2006 av gard
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Utmerket tiltak! Jeg håper bare ikke alle landets kommuner blir nedrent med klager på riks- og fylkesveger og/eller at de har et system for å fange opp meldinger som sendes til feil adressat. Det er nemlig ikke så mange metrene kommunal veg som finnes, sammenlignet med private, fylkes- og riksveger. (I Hedmark er for eksempel halvparten av det kjørbare vegnettet privat.)
Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Da vi bodde langs en kommunal vei, ringte vi rett som det var. Hjalp, det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå