Gjest Bellatrix Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Kan dette trekkes av fra skatten eller får jeg det tilbake gjennom trygdekontoret på noe vis?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Hei Se på hjelpemidler hos trygdeetaten.no, så vil jeg tro du får svar på sp.målet ditt. Mine har jeg fått på "utlån", men det var for mange år siden og reglene endres etter hvert. TBee
Gjest Bellatrix Skrevet 2. august 2006 #3 Skrevet 2. august 2006 Takk for svar. Jeg fant ikke ut noe på trygdeetatens sider. Jeg får bare betale og eventuelt sende den inn sammen med selvangivelsen eller noe neste år.
Skravla Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 http://www.trygdeetaten.no/default.asp?str...innitusmaskerer Her finner du hva som dekkes ved høreapparat.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Kan dette trekkes av fra skatten eller får jeg det tilbake gjennom trygdekontoret på noe vis? ← Vil tro det gjelder samme regel der som andre medisinske utgifter. utgifter utover egenandelskortet må være over 9200(husker ikke eksakt) før du kan trekke fra på skatten
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #6 Skrevet 2. august 2006 Mamma har høreapparat, og hun mener å huske at hun ikke har betalt noenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå