Millis Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Har nettop fått bestillingen min på to solbriller. Et stk til mannen og et stk til meg for 1600 kr norske! Det er jo IHVERTFALL halv pris om ikke under! De var bare driiitkule. Gjett om jeg skal bestille her flere ganger! Og flott og rask service. De har jo utrolig mange tøffe solbriller her. Man kan si hva man vil om å kjøpe billige solbriller ala HM. Jeg har både billige og designer, og jeg faller alltid tilbake på designer pga passform OG de er dessuten alltid finere...
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 er du sikker på at det er ekte vare? sjekket med en norsk brillebutikk?
Millis Skrevet 1. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2006 Ja det er garantert ekte vare. Det ser du på materialet osv osv. De har dessuten optiker forretninger i Italia.
Millis Skrevet 1. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2006 Stedet ble forresten anbefalt i bladet Dine Penger.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Stedet ble forresten anbefalt i bladet Dine Penger. ← det har også blitt anbefalt på dinside.no. Det virker som ei seriøs side, har lest litt om den.
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 jeg har bestilt et par men noe funket ikke så de skulle sende betalingsdetaljer. Skjønte ikke bæret jeg... Hvordan betalte du og hvor lang tid tok det før du fikk de? Håper jeg kan få ferdig utfylt regning, skjønte ikke mye av det jeg fikk i mailen nei.
Millis Skrevet 1. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2006 (endret) Du betaler via paypal. Hvis ikke du har konto på paypal oppretter du en. Koster ingenting. Så når du er registert trykker du på send money og fører på den adressen du fikk oppgitt av ottico som id på paypal: Mailadresse fjernet ihht KGs regler, Mie (mod) så fyller du inn beløpet du skal betale og sender det hele avgårde. Jeg fikk brillene på døren 4 dager etter. Endret 1. august 2006 av Mie
Millis Skrevet 1. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2006 Sto ikke noe om det på pakken jeg fikk
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 Sto ikke noe om det på pakken jeg fikk ← jeg leste også om noen andre (tror det var på www.mote.no) som heller ikke måtte betale toll (eller er det moms???) da de bestilte herfra. Merkelig...
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #11 Skrevet 1. august 2006 det sto at det ikke virket og at jeg ville få beskjed,fikk en mail me det stod ikke noe der, stod bare en masse nuller på kontonummer. Skjønte ingenting. Får sikkert ikke brillene før jeg har betalt heller regner jeg med. Får skrive en mail til de å høre.
Millis Skrevet 1. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. august 2006 For å si det slik sto ikke noe på pakken. Men mannen har opplevd å få regning en mnd etter han fikk en pakke fra utlandet. Men man kan leve i håpet!
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #13 Skrevet 8. august 2006 Nå har jeg betalt for brillene, igår via paypal, han duden sendte en hel haug med nummer og greier, som var bank details som han kalte det, skjønte ikke bæret. Så det ble paypal... håper bare de kommer snart! bestilte gucci-briller jeg var drittfine!¨ skal bestille flere ganger også!
Millis Skrevet 8. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 8. august 2006 Nå har jeg betalt for brillene, igår via paypal, han duden sendte en hel haug med nummer og greier, som var bank details som han kalte det, skjønte ikke bæret. Så det ble paypal... håper bare de kommer snart! bestilte gucci-briller jeg var drittfine!¨ skal bestille flere ganger også! ← Så spennende! Så et par fine - hvite med gullkant i gucci jeg har lyst på... men har kjøpestopp litt til... Hvilke har du bestilt?
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #15 Skrevet 8. august 2006 http://www.atelier-ottico.it/scheda.asp?id=118 disse har jeg bestilt! håper de kommer til ferien! har sett så mange fine fra gucci og dior jeg vil ha. men er student, så blir lenge til jeg kan kjøpe noe dyrt til meg selv igjen ja.
Hilde Skrevet 8. august 2006 #16 Skrevet 8. august 2006 Hvis det er en speditør som f eks ups som leverer på døren så vil dere få en faktura i posten etterhvert, siden disse fortoller for oss..
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #17 Skrevet 8. august 2006 får jeg pakken på døra? men jeg bor jo ikke på adressen den skal leveres en gang! har hybelpostkasse men er ikke flyttet tilbake enda. Ooooops, regnet med at den bare kom i posten jeg...
Hilde Skrevet 8. august 2006 #18 Skrevet 8. august 2006 Jeg har ikke bestilt derfra (enda.. ), men jeg ser Millis har skrevet at hun fikk sine på døra..
Millis Skrevet 8. august 2006 Forfatter #19 Skrevet 8. august 2006 får jeg pakken på døra? men jeg bor jo ikke på adressen den skal leveres en gang! har hybelpostkasse men er ikke flyttet tilbake enda. Ooooops, regnet med at den bare kom i posten jeg... ← Hvis ikke du er hjemme, så får du sikkert en lapp i postkassa og kan hente den på nærmeste poststed.
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #20 Skrevet 8. august 2006 huff og huff. vet du om de kan komme tilbake senere eller komme til en annen adresse? Han fyren jeg bestilte av sa jeg skulle ha de om to-tre dager. Dvs imorgen eller torsdag. Kan ikke henge utafor hybele og skulke jobb i to døgn heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå