Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 http://www.side2.no/film/article697484.ece Er det bare jeg som reagerer på at de ikke har med sitater fra Sin City!? Se bare her: http://www.imdb.com/title/tt0401792/quotes
Gjest fluesmekker Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Å, det er mange fler sitater som burde havnet på den lista Er enig med deg. Sin City topper stort når det gjelder tøffe sitater.
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Her er for lite Monty Python og alt for lite Wam og Vennerød. "Kan'ke du snurpe igjen smella di, du maaaser jo som et lok'motiv!"
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Det sa faktisk samboeren til mamma (han er 54 år) på fleip til sisters en gang. 'Dæven så gammal han er', tenkte jeg
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Det sa faktisk samboeren til mamma (han er 54 år) på fleip til sisters en gang. 'Dæven så gammal han er', tenkte jeg ← Ikke rart, tror filmen denne er hentet fra er fra 1976.
Wonders Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 Jeg vakke påtenkt engang, vel, det er masse bra fra den tia, som SCARFACE! Jeg simpelthen elsker å se den filmen......
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Jeg vakke påtenkt engang, vel, det er masse bra fra den tia, som SCARFACE! Jeg simpelthen elsker å se den filmen...... ← "Why don't you stick your head up your arse and see if it fits?" Joda, klare meldinger i den filmen.
Wonders Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 (endret) OHHHHH Sett på LYD Me, I want whats comeing to me Endret 1. august 2006 av M.P
Ck- one Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Jeg er forferdelig dårlig til å huske sitater, og ser utrolig lite film.... Men- jeg kommer alltid til å huske følgende: "I feel like a worm on a big fucking hook...." fra The Crow "Nobody puts Baby in a corner!" fra Dirty Dancing Kanskje ikke så tøffe men...?!
miow Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Noen som vil ha et sitat fra Rocky Horror Picture Swoh eller? Hæ? Hæ? Jeg kan ca alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå