Gå til innhold

Han er interessert, men ikke forelsket..kan han bli det??

Anbefalte innlegg

Gjest Whoopsee
Skrevet

Er veldig interessert i en fyr, og han sier han er det i meg og, men ikke forelsket enda....kan han bli det?? hva skal jeg gjøre - kaste meg i hans armer og bedyre min kjærlihet, eller skal være litt "isdronning" - type your loss???

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Ofte litt ulurt å være som en verpesyk høne. Veldig mange menn får panikk av dette. Heller ikke lønnsomt å være isfjell, da han tror du IKKE lenger er interessert. Være hyggelig og seg selv og passe på å "tilfeldig" møtes. Alliere seg med noen kompiser kanskje ? ( Uten å si at du er kjempeinteressert )

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Vanskelig å gi et godt råd i en sånn situasjon, da vi alle er forskjellige, men jeg vet hvordan det er..

Jeg hadde det samme problemet med han som nå er min samboer. Han var vel intressert i meg, men ikke forelsket..

Jeg falt hodestups for han med en eneste gang, og klarte ikke gi opp selv om han ikke hadde noen følelser for meg..

Men jeg var alltid ærlig overfor han om mine følelser, og viste han min kjærlighet..men vi sa ikke at vi elsket hverandre..bare at vi var glade i hverandre. Jeg hadde nok lyst til å skrike ut at jeg elsket han, men jeg prøvde å holde meg på matta for ikke å skremme vettet av han :lol:

Vi så hverandre hver eneste helg, ( jeg bodde et langt stykke unna) og etter et halvt år falt han hodestups for meg :sjarmor: og fortalte meg at han elsket meg :hjerter:

Vi har nå vært sammen i 3,5 år og har et veldig godt forhold, og vi er så glad i hverandre atte.. :D

Så det eneste jeg kan si er at det fins håp, men i deres tilfelle kan det jo gå i en helt annen retning enn det gjorde for meg.

Lykke til ihvertfall!

Klem fra meg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke vær værpesjuk å gi han panikk, og heller ikke isfjell som Hilde sier, det er gode råd.

En ting til som er viktig, la han få smake litt på godsakene dine.

Gjest lumbajack
Skrevet
Hei!

Vanskelig å gi et godt råd i en sånn situasjon, da vi alle er forskjellige, men jeg vet hvordan det er..

Jeg hadde det samme problemet med han som nå er min samboer. Han var vel intressert i meg, men ikke forelsket..

Jeg falt hodestups for han med en eneste gang, og klarte ikke gi opp selv om han ikke hadde noen følelser for meg..

Men jeg var alltid ærlig overfor han om mine følelser, og viste han min kjærlighet..men vi sa ikke at vi elsket hverandre..bare at vi var glade i hverandre. Jeg hadde nok lyst til å skrike ut at jeg elsket han, men jeg prøvde å holde meg på matta for ikke å skremme vettet av han :lol:  

Vi så hverandre hver eneste helg, ( jeg bodde et langt stykke unna) og etter et halvt år falt han hodestups for meg :sjarmor: og fortalte meg at han elsket meg :hjerter:  

Vi har nå vært sammen i 3,5 år og har et veldig godt forhold, og vi er så glad i hverandre atte.. :D  

Så det eneste jeg kan si er at det fins håp, men i deres tilfelle kan det jo gå i en helt annen retning enn det gjorde for meg.

Lykke til ihvertfall!

Klem fra meg

du sier du falt hodestups for ham, da regner jeg med at det utelukkende var følgende kvaliteter hos ham som gjorde dette:

han er snill, følsom, får deg til å le, moden. ikke sant? har jeg rett?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei du lumbajack..

Ja faktisk så var det noen av "kvalifikasjonene" som gjorde at jeg falt for han..

Du har nemlig ingen aning om HVORDAN jeg ble kjent med min kjære..

:tunge1:

Klem til deg!

Skrevet

:lol: Skjønner godt hva du mener....har samme problem akkuratt nå, selv om fyren har sagt at han savner meg,gleder seg til neste gang vi møtes, liker meg og "du er så god" osv.- jeg tør rett og slett ikke si at jeg er himla forelska i ham...men prøver så godt jeg kan med forskjellige hints.......uff, hvorfor skal dette være så vanskelig....... :cry:

-For jeg vil nemlig ikke være innpåsliten og klengete,nemlig.......det er det verste jeg vet sjøl.....må bruke sunn fornuft sjøl om jeg ikke har bakkekontakt, er livredd for å miste ham....han er super!

Skrevet

Og hva så da lumbajack? er det negativt det å falle for de kvalitetene? Må man absolutt falle for en persons utseende, at de er sexy? Kan godt falle for de kvalitetene du listet opp jeg. For det er viktige kvaliteter etter min mening.

Til deg som spurte: Ikke kvel ham ...men vis interesse og at du liker ham. Lykke til :P

Lille meg 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...