Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så denne i går, temmelig bra syns jeg. Stiller en del gode spørsmål, og tror vi trenger en helt for tiden. Husker da vi var små, og det var Batman og you-name-it, kanskje V kan være ny helte-inspirasjon? Bare litt kjapp tankeflom fra meg... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, jeg synes den filmen var virkelig elendig.

Gjest gjest1
Skrevet

Syns den filmen var kul jeg :D

Noen som vet når den kommer på DVD? Kanskje den har kommet allerede...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns og den var elendig! Eller - ikke alt. Ikke fengsels-scenen.

Men hovedpersonen irriterte håret av meg! Det fårete smilet hele tiden! Også hadde den en kjip stemning jeg ikke helt kom inn i.

Men fengselscenen var :kyss:

Skrevet

Førsten var litt kjedelig, mens slutten var bra synes jeg. Det som irriterte meg litt var at vi ikke fikk se hvem V var. Hadde ventet på det gjennom nesten hele filmen.. men da hadde den kanskje blitt dårligere å da om de hadde sagt det.

Gjest gjest1
Skrevet
Førsten var litt kjedelig, mens slutten var bra synes jeg. Det som irriterte meg litt var at vi ikke fikk se hvem V var. Hadde ventet på det gjennom nesten hele filmen.. men da hadde den kanskje blitt dårligere å da om de hadde sagt det.

jeg syns akkurat den biten var ganske kul.

Det er så typisk ved slike amerikanske filmer at man alltid får se til slutt. Og denne var endte heller ikke i noe typisk kjærlighet og bla bla. Det ver et par av tingene jeg virkelig likte ved filmen, at den var mer original på de punktene, den var ikke helt forutsigbar for å si det slik!

Og så digger jeg stemmen til V. Og hvordan han er. Hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...