Gjest Boj Skrevet 1. august 2006 #1 Skrevet 1. august 2006 Så har jeg gjort meg hårløs på brystet - helt fantastisk å bli kvitt håret. Var så veldig fin den dagen jeg barberte meg - med maskin - den nye til Philips Bodygroom. Dagen etter ble huden noe rød - og er slik enda. Finnes det noen vidunderkremer som en kan smøre på for å fjerne denne rødheten? Har forsøkt den nye til Natusan 24 timers bodylotion i rosa flaske, Biotherm manne krem - actif hydratant. Noen superkremer dere kan anbefale til slikt? Blir utrolig glad for svar....
Amalie_85 Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Super krem har jeg vel ikke. Men når jeg holder på med intim barbering bruker jeg etterpå å ta på litt vibrator rens (den blå man kan kjøpe på kondomeriet) Blir som etterbarberingsvann. Så husk at det ikke er bare å ta hvilken som helst vibrator rens. Bak på den står det at den kan brukes til det. Har fungert utrolig bra syns jeg. Men vet ikke om det er noe for deg. Får prøve ut
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #3 Skrevet 1. august 2006 Kjøp salve på apoteket, smør på hver gang etter barbering. Brulidin tror jeg den heter, vanlig sårsalve. Funker utmerket og hindrer røde prikker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå