Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har møtt ei kjempe flott jente, har hatt god kontakt. har hatt det i noen mnd. Vi har det kjempe fint når vi er sammen men det er alltid jeg som må komme med tips på hva vi skal gjøre ol...hun sier aldri nei dersom jeg finner på noe. hun sier at jeg virker som en grei mann, men fikk meg en på dryne i dag. hun sier at hun vil være singel en stund til!!! Da er spørsmålet mitt skal jeg bare glemme henne? eller skal jeg fortsette å ha den kontakten som vi har? hun er da kjempe grei og jeg kunne tenkt meg et noe mere. er litt i villlrede :forvirret: så det hadde vært greit med noen ord fra noen andre...

ps: vi er voksne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her virker jo det som om hun har noen andre gående på gress og ikke helt klarer å bestemme seg. Tror nok at dette kan være tilfelle om det ikke er slik at hun kommer fra et lengre eller flere forhold og bare ønsker armrom.

Vet ikke helt hva jeg ville anbefalt i dette tilfellet, men tror nok at jeg ville vært en god "veldig" god venn av henne og håpet at det dro lenger og lenger i den retningen som du ønsker.

Lykke til med kjærligheten

Skrevet

Hun vill bare ha en venn, og kan ikke tenke seg noe mere en det. Finn en ny hvis det er kjærlighet du er på jakt etter.

Gjest Gjest_Minni_*
Skrevet
Hun vill bare ha en venn, og kan ikke tenke seg noe mere en det. Finn en ny hvis det er kjærlighet du er på jakt etter.

Det tror jeg også. Hun har prøvd å si det på en skånsom måte...

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg har også vært utsat for denne "jeg har ikke lyst på kjæreste akkurat nå". Og det viste seg at det betydde: jeg vil ikke være kjæreste med DEG.

Gjest gjesta
Skrevet

Ikke kast bort tiden på henne. Ser ingen grunn til at du muligens skal/kan bli forelsket i ei som vil være singel "litt til".

Gjest lille marihøne
Skrevet

Hei

Jeg er forsåvidt enig med flertallet her, hun liker å ha deg gående på gress.

Men, du forteller ikke noe om hvor lenge hun har vært single. Du forteller heller ingenting om hvordan "type" forhold det er. Er dere bare venner, eller er det sex involvert også?

Av egen erfaring så kan langtidssingle være litt redde for å gå inn i noe forhold, da de er vant til friheten ved å være sin egen herre.

Noen ganger hjelper det dem å ta en avgjørelse på hva de vil, ved å rett og slett trekke seg unna en stund, og gi dem tid til å savne. Dette gjelder forsåvidt alle mennesker :)

Jeg vil egentlig råde deg til å begrense kontakten i en periode, la henne få ta initiativet om hun ønsker det, og om hun ikke gjør det, la ting ligge.

Det kommer sjelden noe godt ut av å ha ett vennskap med noen du egentlig har sterkere følelser for.

Det hindrer deg i å "se" andre, og det gjør ingenting godt med "innsiden" din :)

Skrevet
Ikke kast bort tiden på henne. Ser ingen grunn til at du muligens skal/kan bli forelsket i ei som vil være singel "litt til".

Merkelig.. Det er mange som sier det samme. Personlig har jeg vanskelig for å se hvordan man skulle kunne, rasjonellt sett, velge (være herre over) når man forelsker seg, og i hvem?

På den samme måten, har jeg også vanskelig for å se at kjærlighet, om vi gir den et ansikt, skulle kunne - rasjonellt sett, velge seg ut hvem den ville komme i møte, og når.

Kjærlighet er møter som aldri avtales på forhånd, og heldigvis for det.

Skrevet

Meg over. Jeg er ikke ts. Ser at det kan tolkes slik.

Skrevet

Jeg er forsåvidt enig med flertallet her, hun liker å ha deg gående på gress.

Men, du forteller ikke noe om hvor lenge hun har vært single. Du forteller heller ingenting om hvordan "type" forhold det er. Er dere bare venner, eller er det sex involvert også? Det er sex i bildet... meget god sex også :)

Av egen erfaring så kan langtidssingle være litt redde for å gå inn i noe forhold, da de er vant til friheten ved å være sin egen herre.

Noen ganger hjelper det dem å ta en avgjørelse på hva de vil, ved å rett og slett trekke seg unna en stund, og gi dem tid til å savne. Dette gjelder forsåvidt alle mennesker

Jeg vil egentlig råde deg til å begrense kontakten i en periode, la henne få ta initiativet om hun ønsker det, og om hun ikke gjør det, la ting ligge. Det var det jeg også tenkte på.. men fikk ei mld " er du sur eller" Hva kan man si?

Det kommer sjelden noe godt ut av å ha ett vennskap med noen du egentlig har sterkere følelser for.

Det hindrer deg i å "se" andre, og det gjør ingenting godt med "innsiden" din Det er ikke noen god følelse jeg har men hun har det lille ekstra jeg har vært på utsikt etter, tror hun tror jeg er der når hun vil men det er jeg ikke lengere...

Skrevet

Har hun vært singel lenge ? kan dere ikke ta en ferie i lag og se hva som skjer ?

Gjest gjesta
Skrevet
Merkelig.. Det er mange som sier det samme. Personlig har jeg vanskelig for å se hvordan man skulle kunne, rasjonellt sett, velge (være herre over) når man forelsker seg, og i hvem?

På den samme måten, har jeg også vanskelig for å se at kjærlighet, om vi gir den et ansikt, skulle kunne - rasjonellt sett, velge seg ut hvem den ville komme i møte, og når.

Kjærlighet er møter som aldri avtales på forhånd, og heldigvis for det.

Man kan til en viss grad styre følelsene sine ved og ikke involvere seg for mye og for nært.

Jeg kan da i allefall det, og det ser ut til at flere her klarer det nogen lunde greit også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...