Gjest kjæresten Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Dette spørsmålet er for min kjæreste som er psykologistudent (halvveis i studiet). Han vil gjerne jobbe deltid i akuttpsykiatrien, men hvordan får man slike stillinger? Kontakter man bare diverse sykehus og spør? Det er aldri slike stillinger på finn.no Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vil gi han et spark i rompen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 1. august 2006 #2 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Han kan jo f.eks søke som ekstravakt på psykiatrisk. Disse blir nok ikke utlyst. Endret 1. august 2006 av Pax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #3 Del Skrevet 1. august 2006 Han kan jo f.eks søke som ekstravakt på psykiatrisk. Disse blir nok ikke utlyst. ← Takk for svar Skal han ringe dit og spørre? Sende søknad? CV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. august 2006 #4 Del Skrevet 1. august 2006 Ring ja, og hør om når det eventuelt passer å komme oppom med en søknad og cv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå