Gå til innhold

Ny gutt med barn.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet

Jeg har møtt en ny gutt. en herlig gutt.

kjenner han ikke så godt enda, men etter det første møtet opplyste han meg om at han hadde en datter på fem år.

Nå hvor vi har blitt litt nærmere kjent så merker jeg at jeg begynner å grue meg litt til å møte datteren (som sikkert ikke skjer på en stund, hvis det skjer i det hele tatt). Tror han har datteren hver 3. uke eller noe, og skal utenlands med datteren til italia i 3 uker nå snart.

kan noen fortelle meg hva jeg bør være forberedt på hvis jeg går inn i et forhold med en som har barn?

Datteren er 6 år, og han er 27, så han fikk henne når han var forholdvis ung.

Livredd for å ikke bli akseptert av datteren, og livredd for hans eks. Tenk hvis hun ikke vil at jeg skal omgåes med datteren hans?

Noen som vil gi meg noen innspill og noen tips? :)

Har aldri vært med noen med barn før.

Og hvordan er det rett og slett?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en kamerat som har barn, og han har mange av de samme tankene som deg bare at han er pappaen. Han er også redd for hvordan hun vil synes det er å møte sønnen hans, om hun vil komme overens med mammaen osv. Jeg tror det er helt normalt å tenke slik dere gjør, og jeg tror det kommer til å gå veldig fint. Det er nok bare sommerfugler :)

Gjest Gjest_jente25_*
Skrevet
Jeg har en kamerat som har barn, og han har mange av de samme tankene som deg bare at han er pappaen. Han er også redd for hvordan hun vil synes det er å møte sønnen hans, om hun vil komme overens med mammaen osv. Jeg tror det er helt normalt å tenke slik dere gjør, og jeg tror det kommer til å gå veldig fint. Det er nok bare sommerfugler :)

Å ja. Huff... ja det er nok bare sommerfugler. Er ikke sikkert vi kommer så lang en gang.

Men men... like greit å forhøre seg først.

Får håpe eksen hans er snill da. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er hun helt sikkert :) Og skulle hun ikke være det, så.. Er da ikke så mye tid du trenger å tilbringe med henne alikevel. I hvert fall ikke med det første, så det er inget å tenke på :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...