Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2003 #1 Skrevet 2. januar 2003 Vi lurer på åkjøpe playstation 2 eller x boks. Hva er best??
@lfa Skrevet 2. januar 2003 #2 Skrevet 2. januar 2003 Det samme spørsmålet stilte jeg for en stund tilbake... Vi endte opp med å kjøpe xbox, og angrer i alle fall ikke på det. Mange som klager over spillkontrollerne, men jeg synes de er kjempegreie. Hilsen @lfa som bare gleder seg til Halo 2 kommer ut.
Gjest Gib Skrevet 7. januar 2003 #4 Skrevet 7. januar 2003 Gå for xbox Men det finnes flere spill til PS2 da. xbox er egentlig en liten datamaskin til under 2000,- modder du den litt kan du legge inn et nyt os om du vil, har en kompis som kjører win2000 på sin Selv er jeg ikke kommet så langt at jeg har fått noe ny chip i min. Å vil du ha en grunn til ? MICRO$OFT TAPER MANGE PENGER HVER GANG DE SELGER EN :)
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2003 #5 Skrevet 9. januar 2003 Den siste grunnen var jammen god Gib Tipper MS er villige til å tape mange penger på salg av Xbox jeg, så lenge de klarer å kapre ett stort marked.... Så kan det jo hende de klarer det samme på konsoll siden som på PC markedet på litt lengre sikt Vennlig hilsen en som ikke tror Bill og Steve er født i går...
Gjest Cruella Skrevet 9. januar 2003 #6 Skrevet 9. januar 2003 XBOX!!! Vi har kjøpt ny harddisk til XBOX'en (120 GB) og modda den, ser filmer etc. legger det på harddisken på boksen og kan bare slette det etterhvert. Trenger ikke brenne masse CD'r. Et funn! Lisa-Beth :brunette:
Kosepia Skrevet 9. januar 2003 #7 Skrevet 9. januar 2003 Hei! Jeg vil bare legge til at jeg ville hatt en blanding mellom PS2 og Xbox! PS2 har den beste grafikken og enkle kontroller. MEN, Xbox er gode på lyden, samtidig som man kan modde den. Dessuten kan du ikke si at grafikken er DÅRLG. Spillene er ca like dyre til begge, men jeg tror du får litt flere spill til PS2. Dersom du har en PC i huset og en DVD maskin som tar VCD, SVCD (filmformater) og MP3, så kjøp PS2. Jeg har i allefall spillt Taxi Driver på Xbox, og DET var moro det! Men nå finnes det enda flere morsomme spill til PS2 Lykke til med anskaffelsen! Moro er det uansett
Gjest Gib Skrevet 9. januar 2003 #8 Skrevet 9. januar 2003 Den siste grunnen var jammen god Gib Tipper MS er villige til å tape mange penger på salg av Xbox jeg, så lenge de klarer å kapre ett stort marked.... Så kan det jo hende de klarer det samme på konsoll siden som på PC markedet på litt lengre sikt Vennlig hilsen en som ikke tror Bill og Steve er født i går... Er klarover at det er spillmarkede som er målet, men som Lisa-Beth også sa... MODDING ... da kan du spille backup av spillen dine(da slipper du å kjøpe spillet på nytt om det skulle bli skadd på noe vis, er bare å putte inn kopien eller backup som det heter av orginalenen din, å vips er alt ok) Om noen lurer så koster en modchip til xbox mellom 600-800 + montering, men kjenner du noen eller du kan lodde litt, er det ikke noe problem å gjøre det selv. Gib
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå