Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet

Av og til jobber jeg med ei på jobben jeg ikke liker..

Alle gangene vi har jobber sammen, virker det som hun har noe imot meg, og kommer ofte med små frekk kommentarer, og skal alltid pirke på noe..

Jeg liker henne ikke p.g.a at hun gjør dette uten grunn, og at hun oppfører seg tåpelig!

hun dummer seg så for guttene på jobben, og tror hun er dødsvittig..

Jeg klarer bare ikke sånn hun er noen ganger..

Så fikk jeg vite at kjæresten min har vært på date med henne, og de kjenner hverandre..

hun var venn av ei av de gode veninnene hans..

Kjæresten min skulle finne på noe med venninnen mens jeg var på jobb, for det var lenge siden.

og det syntes jeg var helt greit!

men han sa at hun jeg ikke liker å skulle være med, og det likte ikke jeg og ble litt sur, for at han visste jo at jeg ikke likte henne!

Jeg forklarte hvorfor det plaget meg, men sa han kunne gå sammen med henne hvis han ville, for jeg vil aldri bestemme over hva han skal gjøre!

Det endte i masse krangling, og at siden han hadde sagt ja, skulle han spør om de kunne gå sammen uten hun jeg ikke likte..

og det gjorde de..

Et par dager senere leste jeg mld hans (fikk lov av han, leste de fordi jeg kjedet meg!)

Der står det til venninnen: om vi kan bare gå sammen vi? for "tweek" liker ikke, ikke at jeg går sammen med hun, for hun liker ikke henne.. jeg syntes det er forbanna teit, men gidder ikke lage diskusjon av det.

Litt senere sendte han en mld, og sa.. håper ikke du syntes jeg er teit!

Jeg ble drit lei meg for det han skrev, fordi han løyv til meg og sa han ikke hadde sagt noe om at det var fordi jeg ikke likte det. og han gikk bak ryggen på meg og sa det var teit, og at han bare ikke gadd og lage diskusjon (som vi hadde hatt uansett, og han sa han hadde sagt han syntes det var teit, men det husker ikke jeg.. )

men det som irriterte meg aller mest, var mld etter på: håper du ikke syntes JEG er teit!

hva er det for en ting å skrive..

jeg kjenner ikke venninne, og hva kommer hun til å tro om meg nå?

vi hadde stor krangel om det(masse av kranglen var også off topic), for jeg var lei meg siden han løyv til meg, og ikke egentlig skjønte probemet mitt..

var det så viktig å gå sammen med en venninne av ei veninne?

syntes dere jeg overreagerte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns kanskje du overreagerte ein smule ja....Litt fjortis-reaksjon.

Dersom det blir for mange slike "episodar", risikerer du at han ikkje gidd meir

og gjer det slutt. Det er ikkje greit at han lyg til deg, men det er heller ikkje greit at du les hans meldingar. Og han måtte jo nesten komme med ei forklaring til veninna si om kvifor ho andre ikkje kunne få vere med. Meiner du at han skulle lyge til ho i staden for?

Gjest gjest1
Skrevet

Hvorfor skal alltid folk skrive at det er en fjortis-reaksjon hvis det er noen som reagerer annerledes enn de ville reagert selv? Dere har ikke fasiten på alt.

Tweek, jeg syns ikke du overreagerer, iallfall ikke i forhold til hvordan han reagerte over din holdning til en viss fotballspiller, eller andre ting. Denne skyldte du han ;)

Men håper dere har fått ordnet opp. Sånn her er aldri morsomt!

Skrevet
Hvorfor skal alltid folk skrive at det er en fjortis-reaksjon hvis det er noen som reagerer annerledes enn de ville reagert selv? Dere har ikke fasiten på alt.

Tweek, jeg syns ikke du overreagerer, iallfall ikke i forhold til hvordan han reagerte over din holdning til en viss fotballspiller, eller andre ting. Denne skyldte du han ;)

Men håper dere har fått ordnet opp. Sånn her er aldri morsomt!

vi har ordna opp, men mye av den krangelen ble om masse annet en akkurat det å, hehe..

Jeg mener bare at han hadde ikke trengt å lyv om det til meg!

jeg sa han kunne gå sammen med hun, men skjønte ikke hvorfor det var så viktig.

hun var bare en venn av en venn!

Skrevet
Det er ikkje greit at han lyg til deg, men det er heller ikkje greit at du les hans meldingar.

Vi var på båttur, og utpå kvelden begynt jeg å kjede meg litt (er ikke noe gøy med regn på båttur)

og derfor spurte jeg, for han spilte på min mobil, så hadde ikke min jeg kunne dille med..

hadde aldri lest de hvis ikke!

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg synst ikke du overreagerte! Jeg hadde reagert på samme måte, muligens mye verre! ;)

Gjest gjest1
Skrevet
vi har ordna opp, men mye av den krangelen ble om masse annet en akkurat det å, hehe..

Jeg mener bare at han hadde ikke trengt å lyv om det til meg!

jeg sa han kunne gå sammen med hun, men skjønte ikke hvorfor det var så viktig.

hun var bare en venn av en venn!

Kanskje han bare gjorde en typisk mannfolk-tabbe ved å tenke at du ville bli så sinna hvis han spurte deg. Det de ikke skjønner er at det er bedre å kommunisere enn å gå bak ryggen din!

Igjen gjør vi også tabber som "Ja bare gå sammen med henne, du!" "Ja, bare gå! Ikke bry deg om meg!" men vi mener det helt motsatte! :tunge1:

Ting skal alltid være så kompliserte!

Men til hun som sa det ikke er greit å lese meldinger; Så du ikke hun skrev hun hadde fått lov??

Gjest Lanyah
Skrevet

Selfølgelig er det greitt at hun les meldingene hans! Viss ikke hun hadde fått lov til det, må jo han ha noe å skjule...! Vet det handler om at en må ha litt privatliv, men... Hadde min kjæreste nektet meg å lese han sine meldinger, hadde jeg skjønt at det er meldinger der inne som gjør at jeg ikke får lese de..., det samme sier kjæresten min til meg...! Men det er jo varierende hvordan forhold dere har da...

Gjest Lanyah
Skrevet
Kanskje han bare gjorde en typisk mannfolk-tabbe ved å tenke at du ville bli så sinna hvis han spurte deg. Det de ikke skjønner er at det er bedre å kommunisere enn å gå bak ryggen din!

Igjen gjør vi også tabber som "Ja bare gå sammen med henne, du!" "Ja, bare gå! Ikke bry deg om meg!" men vi mener det helt motsatte! :tunge1:

Men til hun som sa det ikke er greit å lese meldinger; Så du ikke hun skrev hun hadde fått lov??

:ler: Jah, det er så typisk!

Skrevet

Han tenkte bare ikke på det, og trodde ikke det var så stort problem.

han husker bare hvor gøy de hadde hadde det i lunsjen på skolen og sånn de 3, og det skjønner jeg, men likevel!

Han gikk ikke sammen med henne for da ville jeg blitt sur, og når han hadde spurt så hadde jg sagt ingenting, go det irriterer han sinnsykt, men jeg sa at det var greit og da mener jeg det..

jeg vil ikke være en som bestemme over kjæresten sin.

Selfølgelig er det greitt at hun les meldingene hans! Viss ikke hun hadde fått lov til det, må jo han ha noe å skjule...! Vet det handler om at en må ha litt privatliv, men... Hadde min kjæreste nektet meg å lese han sine meldinger, hadde jeg skjønt at det er meldinger der inne som gjør at jeg ikke får lese de..., det samme sier kjæresten min til meg...! Men det er jo varierende hvordan forhold dere har da...

Vi er så åpne uansett, men jeg hadde nok også begynt å lure litt hvis ikke..

Gjest gjest1
Skrevet

Kanskje det var like greit, at han lot deg "vinne" nå. Jeg tror det er lurt å kommunisere bedre :-) Nå skal jeg ikke sitte og hovere her, for det er nettopp derfor jeg vet at kommunikasjon er viktig, siden jeg og K har gått på en smell der sånn ca 10 ganger i uka!

Skrevet
Kanskje det var like greit, at han lot deg "vinne" nå. Jeg tror det er lurt å kommunisere bedre :-) Nå skal jeg ikke sitte og hovere her, for det er nettopp derfor jeg vet at kommunikasjon er viktig, siden jeg og K har gått på en smell der sånn ca 10 ganger i uka!

hehe, ja jeg vet..

men meg å typen er egentlig veldig flinkte til å kommunisere, utenom da jeg er ur eller noe og ejg sier det er ikke noe for jeg vil ikke fortelle det eller noe, men jeg har forklart til han at det er fordi jeg ikke vil si noe dum sånn som jeg har lett for å si når jeg er sur, og at jeg vil tenkte gjennom ting litt først!

Gjest gjest1
Skrevet

Hoho ja ikke sant! Det er lett å snakke om allverdensting men når det er noe drit det gjelder er det som om du har snakkesperre! Dritt er det! Jeg begynner alltdi å grine hvis jeg skal si han noe kjipt som gjelder han ;D Håper det gir seg, for det ender jo opp med at jeg holder alt inni meg, også sprenger alt ut som ballong en dag

Gjest Gjesta
Skrevet
syntes dere jeg overreagerte?

Ja, det synes jeg. Hva synes du sjøl når du tenker deg om?

Skrevet
Hoho ja ikke sant! Det er lett å snakke om allverdensting men når det er noe drit det gjelder er det som om du har snakkesperre! Dritt er det! Jeg begynner alltdi å grine hvis jeg skal si han noe kjipt som gjelder han ;D Håper det gir seg, for det ender jo opp med at jeg holder alt inni meg, også sprenger alt ut som ballong en dag

å., det irriterer jeg meg så over meg selv..

jeg begynner å grine så fort i diskusjoner!

jeg hater det!

Skrevet

Hmm.. Om du overreagerte?

Vel, her har jeg litt blanda svar.

Jeg synes du overreagerte når det gjaldt at han skulle ut med bl.a. hun du ikke liker. Selv om du sa det var greit betyr nødvendigvis ikke det at det faktisk ER greit. Ikke for en mann. Det kommer også veldig ann på kroppspråket ditt og måten du sier det på (nei, jeg vil ikke vite om hvordan du selv oppfattet ditt eget kroppspråk og måten du sa det på).

Hvis det var greit for deg bør du spørre deg selv om hvorfor du først ble sur, for så å si at det var greit. Var det virkelig greit? Har kjæresten din et poeng?

Du overreagerte derimot ikke når han gikk bak ryggen din og baksnakket deg. Kanskje han bare formulerte seg klønete, eller kanskje han prater sånn til denne venninnen sin slik at hun forstår hva han egentlig mener, dvs at de er veldig gode venner og klarer å lese mellom linjene. Uansett var det unødvendig av han, og nokså respektløst.

Skrevet
Hmm.. Om du overreagerte?

Vel, her har jeg litt blanda svar.

Jeg synes du overreagerte når det gjaldt at han skulle ut med bl.a. hun du ikke liker. Selv om du sa det var greit betyr nødvendigvis ikke det at det faktisk ER greit. Ikke for en mann. Det kommer også veldig ann på kroppspråket ditt og måten du sier det på (nei, jeg vil ikke vite om hvordan du selv oppfattet ditt eget kroppspråk og måten du sa det på).

Hvis det var greit for deg bør du spørre deg selv om hvorfor du først ble sur, for så å si at det var greit. Var det virkelig greit? Har kjæresten din et poeng?

Du overreagerte derimot ikke når han gikk bak ryggen din og baksnakket deg. Kanskje han bare formulerte seg klønete, eller kanskje han prater sånn til denne venninnen sin slik at hun forstår hva han egentlig mener, dvs at de er veldig gode venner og klarer å lese mellom linjene. Uansett var det unødvendig av han, og nokså respektløst.

Jeg var sur for det, spesielt fordi hun bare var en venn av en venn..

men jeg ville ikke bestemme over han, og derfor sa jeg det var greit, og på en måte prøve å få meg til å tro det.. eller noe sånn..

det var ikke sånn at han formulerte seg klønete, han fortalte akkurat sånn det var, og sa til meg at han ikke skrev det.. han kunne jo bare sagt det til meg!

men det var mld etterpå som irriterte meg mest.. der skrev han: håper du ikke syntes JEG er teit! utrolig unødvendig mld, siden han spurte om de kunne gå sammen for jeg likte ikke at han gikk sammen med hun andre siden jeg ikke likte henne.. teit!

uansett så har vi ordnet opp, og er lykkelige igjen..

men lurte så på om jeg overreagerte

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg er enig med Superlammet. Tror ikke det blir noe bra forhold hvis man skal nekte hverandre og se enkelte mennesker :forvirret: Men skjønner veldig godt at du ble sur for meldingen!

Skrevet
Jeg var sur for det, spesielt fordi hun bare var en venn av en venn..

men jeg ville ikke bestemme over han, og derfor sa jeg det var greit, og på en måte prøve å få meg til å tro det.. eller noe sånn..

det var ikke sånn at han formulerte seg klønete, han fortalte akkurat sånn det var, og sa til meg at han ikke skrev det.. han kunne jo bare sagt det til meg!

men det var mld etterpå som irriterte meg mest.. der skrev han: håper du ikke syntes JEG er teit!  utrolig unødvendig mld, siden han spurte om de kunne gå sammen for jeg likte ikke at han gikk sammen med hun andre siden jeg ikke likte henne.. teit!

uansett så har vi ordnet opp, og er lykkelige igjen..

men lurte så på om jeg overreagerte

som sagt, meldingen forstår jeg at du reagerte på. Jeg ville også reagert, uten tvil.

Men jeg synes igjen at du overreagerte, og årsaken sa du selv: "spesielt fordi hun bare var en venn av en venn.."

Han skulle møte ei venninne, og denne venninnen tok med seg sin venninne igjen. Dette er hva som kalles å ha det sosialt. Hadde hun lagt ann på typen din, eller på annen måte gjort deg sjalu kunne jeg forstått det, men når det bare er uvennskap mellom deg og henne mener jeg at det er strengt tatt noe dere to burde ordne opp uten å la det gå utover andre, deriblandt typen din (selv om han burde støtte deg i tykt og tynt).

Skrevet
Hadde hun lagt ann på typen din, eller på annen måte gjort deg sjalu kunne jeg forstått det, men når det bare er uvennskap mellom deg og henne mener jeg at det er strengt tatt noe dere to burde ordne opp uten å la det gå utover andre, deriblandt typen din (selv om han burde støtte deg i tykt og tynt).

Jeg har prøvd å bli kjent på en måte..

var syk en dag jeg var på jobb, og ringte nedover på lista, ti ljeg kom til henne, og svaret jeg fikk var NEI :frustrert: sinna-nei med en gang..

jeg spurte bare om hun kunne jobbe, jeg skjønner for det var bursdagen hennes, men hun trenger da ikke svare surt!

dagen etter på jobb, prøvde jeg å snakke, men tror ikke dette er en person jeg kkunne vært venner med uansett, jeg klarer bare ikke helt å snakke til henne..

Andre er at når kjæresten min har besøkt meg på jobb så har hun ikke sagt hei til han en gang, og han sier bare at det er fordi han snakket med en annen..

men sånn som hun er hadde ikke det stoppet henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...