Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Vel, det er ikke min nabo, men venninnen min sin nabo som hun jobber med på sykehuset. Forleden dag stod jeg på balkongen hennes og kjek tilfeldigvis over på balkongen en halv meter bortenfor. Jeg pleier å snakke med dem når jeg er der. Og der ser jeg den, MY GOD, naboen hadde en svær hasjplante til lufting!! Jeg sa på kødd til venninnen min at hennes mann sikkert hadde tatt med seg en liten avlegger da han var i hjemlandet sitt tidligere i år, og da sa venninnen min at ja, den var faktisk veldig liten når hun først så den, men hun hadde ikke tenkt noe særlig mer over det, helt til jeg la merke til den. Og nå sier hun at hun ikke kan slutte å tenke på den planten.... Jaja, må si at jeg hadde heller ikke trodd det om hun nabovenninnen... Så er jeg litt nysgjerrig for hva "straffen" er for å ha noe slikt i hus? Jeg/vi har ikke tenkt å nevne noe om det til noen da...
Gjest Chrizzy Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Jeg vet ikke hva straffen er. Men de kan vel ikke gjøre så mye med en enkel hasjplante alikevel? Det finnes jo slike planter uten THC, gjør det ikke? De hamplantene uten, eller med lite THC, som man kan bruke til klær o.l.? Kan jo være en sånn
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 http://web3.aftenbladet.no/innenriks/article325036.ece De tok det åpenbart ikke så alvorlig da det ble plantet en skarve plante hos dem selv, men hvem vet
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Mange har dem bare til pynt og. Tror ikke det er noe stort å oh-my-gode for
Gjest Chrizzy Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Mange har dem bare til pynt og. Tror ikke det er noe stort å oh-my-gode for ← Husk at du er politipølse!
Pauline Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 La naboen ha planten sin i fred. Mange pene eldre damer som har opiumsvalmuer i sine blomsterbed.
Leo Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Er du helt sikker på at det er en hasjplante? Det finnes nemlig svært mange planter som har blader som til forveksling ligner, så det er sikkert like greit å la være å nevne det... En plante gir uansett ikke noen særlig stor avling, så det er neppe en plantasje med tanke på videresalg det er snakk om. Straffen blir evt. deretter og er man tidligere ustraffet, slipper man sannsynligvis unna med destruksjon av planten og evt. en bot.
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Mange har dem bare til pynt og. Tror ikke det er noe stort å oh-my-gode for ← Jeg må få lov å si litt oh-my-god. Er jo ikke helt dagligdags å ha en slik plante. Men de kan bare stå på for min del. Det gjør ikke meg noe
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 Er du helt sikker på at det er en hasjplante? Det finnes nemlig svært mange planter som har blader som til forveksling ligner, så det er sikkert like greit å la være å nevne det... En plante gir uansett ikke noen særlig stor avling, så det er neppe en plantasje med tanke på videresalg det er snakk om. Straffen blir evt. deretter og er man tidligere ustraffet, slipper man sannsynligvis unna med destruksjon av planten og evt. en bot. ← Jo, jeg er ganske sikker pga jeg har vært på besøk hos noen som driver for seg selv for å si det slik... Vi har ikke tenkt å nevne noe til dem eller politiet for å si det sånn. Vi bare reagerte på at de hadde en slik plante.
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 Husk at du er politipølse! ← Politipølse? :klø:
Gjest Chrizzy Skrevet 31. juli 2006 #11 Skrevet 31. juli 2006 Politipølse? :klø: ← Det sto på PM at den nye avataren er en politipølse
Leo Skrevet 31. juli 2006 #12 Skrevet 31. juli 2006 Jo, jeg er ganske sikker pga jeg har vært på besøk hos noen som driver for seg selv for å si det slik... ← De er like til forveksling sett med det blotte øye, men så like at det må en grundig analyse til for å vite forskjellen... For å være på den sikre siden har derfor norske myndigheter forbudt også de som ligner mest selv om de ikke har noen "verdi" som rusmiddel.
Gjest Sativa Skrevet 31. juli 2006 #13 Skrevet 31. juli 2006 Men... det er ikke noe som heter hasjplante da. Det er vel cannabisplanter vi snakker om her. Noen av cannabisartene kan brukes til å lage hasj... Det er ikke noe å være lei seg for at naboen har en slik plante. Det er absolutt ikke noe farlig eller spooky med det, har hatt sånn plante selv jeg, mange ganger.
Snasen Skrevet 31. juli 2006 #14 Skrevet 31. juli 2006 Å herre Jesus. Anmeld han... stein han, ikke hils på han på gata en gang. This is seriøs støff azzå. :hår:
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #17 Skrevet 1. august 2006 Jeg må få lov å si litt oh-my-god. Er jo ikke helt dagligdags å ha en slik plante. Men de kan bare stå på for min del. Det gjør ikke meg noe ← Joa, folk er bare litt mer diskrete enn din nabo (nei jeg har ikke en selv)
Gjest splæsj Skrevet 1. august 2006 #18 Skrevet 1. august 2006 Kan jo være det bare var en uskyldig hampplante.
Gjest splæsj Skrevet 1. august 2006 #19 Skrevet 1. august 2006 Høh, siden det blir så mye oppstuss av dette, vil jeg og ha en hampplante. Særlig siden jeg skal dele leilighet med en politimann som flytter inn snart!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #20 Skrevet 1. august 2006 Men helledussen, da, menneske. Hva er problemet om noen dyrker litt cannabis? Du har ikke sett mye om du lar deg sjokkere av dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå