Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

Vi i gjengen diskuterer og diskuterer om hva sangen EGENTLIG handler om, alle har jo hver sin versjon..., noen som har vet om teksten står en plass, eller som har meninger om hva sangen handler om? :)

Her i gjengen er det blitt sagt;

Det er ingen båt, men ett menneske...

Sangen handler om en TV- kanal... (denne skjønner jeg ikke i det hele tatt)

Sangen er rett og slett om spesiell båt, som heter Anna!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest8
Skrevet

Den handler om boten Anna. En bot (forkortelse for robot) finner man feks på IRC-kanaler.

Gjest Lanyah
Skrevet

Åh..., sier det det! Interessant...! :) Noen som vet hvor jeg kan finne teksten?

Gjest Lanyah
Skrevet

Digger forresten den sangen (siden jeg var russ i år), rart den handler om det han sier! :)

Skrevet
Den handler om boten Anna. En bot (forkortelse for robot) finner man feks på IRC-kanaler.

Jepp!

De synger vel noe om at hun rydder opp i vår kanal (irc-kanal) og sånt. Passer på hvam som ikke får være på kanalen, hvem som får bestemme, hva overskriften i kanalen skal være osv.

Gjest gjesta
Skrevet

Sangen var jo kjempepopulær blant alle nerdene på The Gathering i februar. Litt gøy at nå er den på vg-lista, og det er masse folk som liker den uten å vite hva sangen handler om, og uten å vite hva en irc-bot er en gang.

Gjest gjesta
Skrevet (endret)
Jeg synes forøvrig den bare er irriterende Endret av ayrabeth
Skrevet

må rette meg selv litt .. sangen er skrevet om/til ei som han trodde var en bot pga hun kicka og bannet så heftig. Men hun visste seg bare å være en OP. ( et menneske som styrer og steller på en irc-kanal).

Gjest Gjest1
Skrevet
må rette meg selv litt .. sangen er skrevet om/til ei som han trodde var en bot pga hun kicka og bannet så heftig. Men hun visste seg bare å være en OP. ( et menneske som styrer og steller på en irc-kanal).

Du må lese nettintervjuet jeg har linket til. Forklaringen din stemmer ikke.

Skrevet

Og jeg har ikke hørt sangen en gang! Sier noe om hvor oppdattert jeg er i musikkens verden om dagen!

Gjest Tweek
Skrevet

I alle chatte kanaler er det er bot (en robot, som på en måte passer på)

og han som synger kom i kontakt med en boten anna, de snakket mye og fikk godt kontakt..

men endag sier anna at hun ikke er en bot, men en faktisk person.

og det er nå det morsomme kommer: han synger, men i mine øyne vil du alltid være en bot! :ler:

det var snilt sagt det!

jeg var å russ i år, og har fått mer en nok av den sangen ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skjønte med en gang hva det gikk i med sangen...

Det var litt morsomt da jeg hadde en kamerat på besøk og han tok helt av da han hørte den på anlegget her. Da la han ut om at sangen var såååå kul for det handlet om en båt på kanalen :overrasket::overrasket:

Jeg tror kanskje musikkvideoen har vært litt missvisende der....

Gjest Tweek
Skrevet

hahah :ler::ler::ler:

er det musikk video??

den må jeg neste se, :ler::ler::ler:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Åå,som jeg hater den sangen! :frustrert:

Skrevet
Litt gøy at nå er den på vg-lista, og det er masse folk som liker den uten å vite hva sangen handler om, og uten å vite hva en irc-bot er en gang.

Nå er vel ikke teksten det mest populære med den låta...!

Skrevet
Du må lese nettintervjuet jeg har linket til. Forklaringen din stemmer ikke.

Tenker du skal få lese det intervjuet godt selv jeg.

Och jag har en egen chattkanal på IRC (QuakeNet) som heter #BassHunter.se och i min kanal så fanns det en tjej som nickade "Anna", och jag har hela tiden trott att hon var en bot, men det visade sig att det va min kompis flickvæn :) så det va så låten kom till

Kilde: http://tpn.vg.no/intervju/index.php?Inr=874

Jeg var vel ikke veldig unøyaktig var jeg vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...