tuva77 Skrevet 2. januar 2003 #1 Skrevet 2. januar 2003 Hei Jeg vil sågjerne ha solosang i kirken, men klarer ikke å finne noen sanger som jeg syns passer, noen som har noen tips??
Tvilling76 Skrevet 2. januar 2003 #2 Skrevet 2. januar 2003 Min søster skal synge "I believe in you and me" med Whitney Houston. Den sangen hun synger i "A preachers wife". Nydelig og litt annerledes enn hva man pleier å ha i kirken. Lykke til!
LilleMy Skrevet 2. januar 2003 #3 Skrevet 2. januar 2003 Vi hadde to nydelige sanger ved vår vielse, kanskje en av disse faller i smak: "Det vackraste som finns" "When I fall in love" Lykke til med valget!
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2003 #4 Skrevet 2. januar 2003 Wind beneath my wings (From Beaches) The Rose (Amanda McBroom) From this Moment (Shania Twain) Noe mer (Jonas Fjeld) Nerven i min sang (Jonas Fjeld) Your song (Elton John) One hand, one heart (fra West Side Story) Lykke til!
monja Skrevet 2. januar 2003 #5 Skrevet 2. januar 2003 Vi skal ha en sang i kirken, men har ikke riktig bestemt hvilken enda. Det står mellom - Det vackraste som finns - Så skimrande var aldrig havet og - Amazing Grace tror vi. Det er bare det at selv om den siste er skikkelig fin forbinder jeg den med begravelser. Kanskje jeg har det fra film bare? Vi får se.....det var noen forslag iallefall.
Imax Skrevet 2. januar 2003 #6 Skrevet 2. januar 2003 Det er også vakkert med noe mer "klassisk", mye vakker kjærlighetssanger som ble laget før vår tid! Hva foreslår den som skal synge da?
tuji Skrevet 3. januar 2003 #7 Skrevet 3. januar 2003 "Need I say more" med Sissel Kyrkjebø (ikke typisk Sissel-sang, altså, veldig fin) "Et liv för mig" med The real group "Säg det igjen" med Lisa Nilsson er utrooolig fin. Tror det var det den het, i hvert fall.
tuva77 Skrevet 3. januar 2003 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2003 Jeg yhar prøvd å finne norske tekster, eks jonas fjeld,odd børretzen for dem har så fine sanger og mange av dem kan passe i kirken, men det er så vanskelig å finne tekster. Noen som har noen tips om hvor jeg skal få tak i norske tekster?? :o
Anki1971 Skrevet 3. januar 2003 #9 Skrevet 3. januar 2003 Vi hadde "The rose" og "From this moment" i vårt bryllup Ellers syns jeg at "Mitt hjerte er ditt" er nydelig
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2003 #10 Skrevet 3. januar 2003 Vi hadde "The rose" og "From this moment" i vårt bryllup Ellers syns jeg at "Mitt hjerte er ditt" er nydelig Vet du hvem som synger mitt hjerte er ditt?
Anki1971 Skrevet 3. januar 2003 #12 Skrevet 3. januar 2003 Maj-Britt Andersen synger den i hvert fall Finnes på plate "Maj Britts 40 rareste" eller noe sånt.
Cilla Skrevet 3. januar 2003 #13 Skrevet 3. januar 2003 Vi vandrar saman av Olav Stedje synes jeg er kjempefin. You raise me up med Secret Garden Ave Maria Men i mitt bryllup hadde jeg Ett liv før mig med real group. Utrolig vakker sang, synes vi begge.Hadde jeg ikke hørt sangen under øvelsen dagen før, hade jeg nok begynt å stortute under vielsen (ikke at det hadde gjort noe, men skulle jo ta bilder etterpå...)
Gjest Tiit Skrevet 3. januar 2003 #14 Skrevet 3. januar 2003 Halvdan Sivertsen har en kjempefin som heter noe slikt som Bruremasjen går.... (noe av teksten:"Æ står staskar for dæ i dag, og du e` silkefin!" )Kjempefin i bryllup, men kanskje mest for nordlandsbryllup? Vet ikke... Gje meg handa di, ven.... Mitt hjerte er ditt. (Alf Prøysen) "Å kunn` æ skrive på himmel`n da skreiv æ ditt navn....." (Lars Bremnes) Er en superfin kjærlighetssang, som jeg har hørt sunget i kirken og også på selve festen.
zeta5 Skrevet 5. januar 2003 #15 Skrevet 5. januar 2003 HEi ! Vi gifter oss 31.5 og skal også ha soloinnslag i kirken. En nydelig kjærlighetssang av Anne Grethe Preus som heter Hjertets Lys + Skin Sola av Åge Aleksandersen Lykke til !
monja Skrevet 5. januar 2003 #16 Skrevet 5. januar 2003 Hei zeta! "skin sola" e jo kjæmpefin jo.....har itj ein gång tænkt på deinn. kankje vi ska stjæl idèn? ÅÅÅhhhh, æ bli så forvirra.. ..Bli det hainn Thomas som søng te dåkk i kirka?
zeta5 Skrevet 6. januar 2003 #17 Skrevet 6. januar 2003 Hei monja ! Ja, d blir Thomas som skal synge Skin Sola. HAn er visst vanvittig god på den og sangen er jo bare sååå nydelig. Sangen av Anne Grethe P. er det en venninne av meg som skal synge ! Stjel gjerne ideen, garantert vellykket i namsos !!!
HMSP Skrevet 6. januar 2003 #18 Skrevet 6. januar 2003 Jeg sang: When I fall in love under vår vielse. Jeg hadde skrevet norsk tekst i tillegg til den engelske. Det ble veldig personlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå