Gå til innhold

maske og skrubb

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Minnie_*
Skrevet

Jeg skal kjøpemeg ny ansiktsmaske og skrubbkrem. Det jeg hadde tenkt på var å kjøpe fra Matis eller Dekolor.Jeg har tørr og ømfintlig hud, er det noen somhar prøvet maske og skrubb fra disse merkene, noe dere vil annbefale eller eventuelt ikke annbefale? Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe øyenkremer fra et av de her merkene etter hvert også,men må vente litt av økonomiske årsaker. Noen tips???

Videoannonse
Annonse
Gjest Lanyah
Skrevet

Har ikke noe erfaringer med masker fra Declèor, men jeg skal kjøpe derfra neste gang- til uken! ;) Merket er utrolig bra, er fornøyd med alt annet! Et veldig rent merke! :) Jeg har også litt ømfintlig hud, men samtidig er den fet under og tørr over. Jeg bruker skrubb fra Md Formulation! Den er knall! du får virkelig pen hud med den! Den kan du fint bruke sammen med merker som Declèor! :)

Gjest Gjest_Minnie_*
Skrevet

Er det ingen flere her inne som har prøvet Matis eller Decolore sine masker og skrubbkremer for tørr og ømfintlig hud? Noe å annbefale eller ikke å annbefale?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med cliniques skrubbekrem :)

Gjest Malina
Skrevet
Jeg skal kjøpemeg ny ansiktsmaske og skrubbkrem. Det jeg hadde tenkt på var å kjøpe fra Matis eller Dekolor.Jeg har tørr og ømfintlig hud, er det noen somhar prøvet maske og skrubb fra disse merkene, noe dere vil annbefale eller eventuelt ikke annbefale? Jeg tenkte at jeg skulle kjøpe øyenkremer fra et av de her merkene etter hvert også,men må vente litt av økonomiske årsaker. Noen tips???

Chanels anti-stress/fuktighetsmaske på krukke er bare helt nydelig. Den roer ned huden hvis den er irritert/sår/stresset og gir myk og fuktet hud. Effekten varer nokså lenge. Dyr er den,men man trenger ikke mye. Lukten er himmelsk og hvis man ønsker litt tynnere konsistens kan du bare blandet med litt ansiktsvann før du smører det inn.

Jeg liker skubben fra Decleor, Dermalogica og Biotherm. De koster litt,men funker sikkerlig bra. Jojobaolje blandet med litt salt kan også fungere- det blir jo veldig billig.

Et lite (gjerrig) økonomisk tips ang øyekremer:

Jeg kjøper stort sett aldri øyekremer. Jeg spør rundt i parfymerier etter prøver og får som oftest en liten tube på 3-5 ml som varer nokså lenge. På den måten bruker jeg ingen penger og får prøvd masse forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...