Gjest vibekelarsen Skrevet 2. januar 2003 #1 Skrevet 2. januar 2003 Jeg fikk "mashallah en reise blant kvinner i pakistan" av Hege Storhaug til jul og er snart ferdigmed å lese den. Jeg er veldig interessert i andre kulturer og lurer på om du kan anbefale andreslike bøker, men de måikke være "tørre", mer som en reiseskildring.. venter spent!
Gjest Liten Skrevet 2. januar 2003 #2 Skrevet 2. januar 2003 i storbritannia har det de siste årene kommet en del bra og utrolig morsomme bøker som spiller mye på kulturforskjeller. "white teeth" av zadie smith er en av mine favoritter. den finnes på norsk også, men jeg anbefaler den engelske hvis du synes det er ok å lese på engelsk - altfor mye av det fantastiske språket i boka har gått tapt i den norske oversettelsen. "livet er ikke bare ha ha, hi hi" av syla meera anbefales også du kan lese mer om bøkene på f.eks www.mao.no
Gjest Virvel Skrevet 2. januar 2003 #3 Skrevet 2. januar 2003 Jeg fikk "Bokhandleren i Kabul" av Åsne Seierstad til jul, og likte den veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå