Gjest Beatricia Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Har du noen tips å dele? Noe du gjør for å føle deg bedre, få bedre hud eller lignende? Produkter eller metoder!
En som vet Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Hvis jeg har slitne, hovne øyne pleier jeg å legge to teskjeer i fryseren i noen minutter for så å legge dem under øyet. Funker bra! Hvis jeg føler for å friske opp huden litt pleier jeg også å legge øyekremen og ansiktskremen i kjøleskapet før jeg smører den inn.
Amanlis Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Hvis jeg har slitne, hovne øyne pleier jeg å legge to teskjeer i fryseren i noen minutter for så å legge dem under øyet. Funker bra! Hvis jeg føler for å friske opp huden litt pleier jeg også å legge øyekremen og ansiktskremen i kjøleskapet før jeg smører den inn. ← Da håper jeg du legger noe mellom øynene og skjeene, hvis ikke vil jeg tro du kan få forfrysninger. Huden er jo veldig tynn rundt øynene.
En som vet Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Nå er jeg ganske forsiktig altså! Og skjeene blir fort varme igjen!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 jeg bruker en (rimelig ) antirynkekrem,- ikke til ansiktet, men til hendene. dette har jeg prioritert for jeg ser nå (i 30 åra) at hendene begynner å eldes. jeg syns det hjelper!
Superlammet Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 Skjønnhet kommer innenfra. Det vet alle.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Sa jeg det, ville det ikke vært noen hemmelighet mer.
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 Scarlett Johansons beste tips er visst vaselin. Litt på leppene, på brystet eller på kinnbena, og man ser frisk og flott ut, sier hun
Millis Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 (endret) ajgiarjhg Endret 1. august 2006 av Millis
Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 Scarlett Johansons beste tips er visst vaselin. Litt på leppene, på brystet eller på kinnbena, og man ser frisk og flott ut, sier hun ← Hehe.. har ikke fått med meg at hun hadde det trikset, men det er faktisk det jeg gjør og har gjort lenge nå. Og jeg som trodde jeg var den første med det trikset
Gjest jente-19 Skrevet 1. august 2006 #11 Skrevet 1. august 2006 er ikke vaselin hår-femkallende da? mener jeg leste det et sted. hmm nice. hår på brystet.
Gjest Gjest_Liv_* Skrevet 1. august 2006 #12 Skrevet 1. august 2006 Jrg vil ikke si at jeg tror på alt jeg leser av kjendisenes skjønnhets tips, kan ikke forestille meg at den dama der smører vaselin på seg......fysj.....
Gjest Therese igjen Skrevet 1. august 2006 #14 Skrevet 1. august 2006 er ikke vaselin hår-femkallende da? mener jeg leste det et sted. hmm nice. hår på brystet. ← Jeg smører ikke vaselin på meg annet enn på leppene... ehem.. men det er egentlig mest til nøds..
Gjest Therese som glemte.. Skrevet 1. august 2006 #15 Skrevet 1. august 2006 er ikke vaselin hår-femkallende da? mener jeg leste det et sted. hmm nice. hår på brystet. ← Hehe.. har ikke fått noe hår på leppene da.. glemte bare å nevne det. Og bare for å repitere: jeg tar IKKE å smører vaselin noen andre plasser enn leppene, og det er kun til nøds..
En som vet Skrevet 1. august 2006 #16 Skrevet 1. august 2006 Scarlett Johansons beste tips er visst vaselin. Litt på leppene, på brystet eller på kinnbena, og man ser frisk og flott ut, sier hun ← Må bare nevne at alle som er som meg som har en tendens til å få litt kviser i ansiktet burde styre laaaangt unna vaselin i ansiktet tror jeg!
Gjest Lanyah Skrevet 1. august 2006 #17 Skrevet 1. august 2006 Husker før når jeg var mindre, brukte ALLTID vaselin på leppene. Sluttet jeg med den fikk jeg såre lepper, så den var ekstremt avhengig skapende! Brukte den i tillegg litt på å forme brynene, det synst jeg var OK! Vaselin har jo ingen pleiende stoffer..., men noen som vet hva vaselin EGENTLIG er laget til?... Har egentlig ingen hemmelige skjønnhets tips..., ikke som jeg kommer på nå iallefall. Pleier å dampe ansiktet en-to ganger i uken, men det er vel ikke noe hemmeligt! Pleier å gjøre det etter jeg har skrubbet huden og etter damp, da legger jeg rense maske, deretter fukt! Da våkner jeg med så friskt ansikt!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #18 Skrevet 2. august 2006 Sjekk beauty tips ← Jeg fant ikke så mye på denne sida.. Kanskje den er ikke ferdig laget enda?
Gjest Elfrida Skrevet 2. august 2006 #19 Skrevet 2. august 2006 Husker før når jeg var mindre, brukte ALLTID vaselin på leppene. Sluttet jeg med den fikk jeg såre lepper, så den var ekstremt avhengig skapende! Brukte den i tillegg litt på å forme brynene, det synst jeg var OK! Vaselin har jo ingen pleiende stoffer..., men noen som vet hva vaselin EGENTLIG er laget til?... ← Jeg vet i hvert fall hva vaselin er laget AV, det er et biprodukt ved oljeutvinning som blir raffinert videre til man har ren petroleumsgele - altså vaselin. Jeg vet ikke om jeg ville ha sett noe fin ut med vaselin på kinnbena, jeg tror på en måte at håret hadde satt seg fast i det - lite lekkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå