Gå til innhold

Trusa opp i rumpa.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Kom til å tenke på en ting i dag. Jeg hadde vært på Mega og handlet. Hadde handleposer i begge hendene. Ettersom det er sommer og sol så gikk jeg med en litt trang shorts. Da er det best å bruke string truse.. Saken var at plutselig kjente jeg at stringen hadde kommet ubehagelig langt opp i rumpa. Gjorde skikkelig vondt altså. Så jeg satte fra meg handleposene, tok et skikkelig godt tak og drog den ut.. Så gikk jeg videre.. Da begynte tankene å surre litt. Det måtte jo være litt av et syn.. Hadde jeg sett en annen jente gjøre det, så hadde jeg lurt på hva i alle dager hun gjorde.. Hmm.. Hva gjør dere med truse som sitter langt oppi?.. (det var skikkelig vondt altså.. :sjenert: )

Gjest seroxata
Skrevet

jeg prøver å stille meg i et hjørne eller noe :P om ikke, så drar jeg den ut så fort jeg kan, hehe

Skrevet

Prøver å dra den ut så diskret som mulig, men det er ikke alltid så lett. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, det er jo ikke lett i det hele tatt! :ler:

Skrevet

Bare dran ut! Nestegang dere ser noen gjøre det, så veit dere jo at det egentlig ikke er så rart... Uansett da, hvorfor bry seg om hva enleraan person du aldri kommer til å møte, syns du er rar som retter på trusa??

Gjest Gjesta
Skrevet
Bare dran ut! Nestegang dere ser noen gjøre det, så veit dere jo at det egentlig ikke er så rart... Uansett da, hvorfor bry seg om hva enleraan person du aldri kommer til å møte, syns du er rar som retter på trusa??

Joa, du sier noe.. Men det er nå engang slik at jeg bryr meg litt om det. Så kan det jo hende at folk jeg faktisk kjenner ser meg også da :ler:

Skrevet
Joa, du sier noe.. Men det er nå engang slik at jeg bryr meg litt om det. Så kan det jo hende at folk jeg faktisk kjenner ser meg også da :ler:

Skjønner. Da er det jo best å bare la stringen ligge å marinere seg litt opp der :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hmm, lurer på hvor fort gnagsår gror "oppi der" jeg..

Skrevet

De gangene jeg som "Mann" bruker g-streng har jeg også dette problemet, men grabber bare meg selv i dasken og drar ut godsakene. :forvirret:

Tuller folkens, ikke bruker jeg string truser og ikke synes jeg det er spesielt vakkert å se en flott dame som går med skjørt eller liten shorts ta godt takk opp i stumpen og drar den ut. Jeg forstår selvsagt at det ikke er godt å ha den der og at den må ut, men prøv nå for guds skyld å gjøre det hele litt diskret.

Mange av dere kvinner reagerer strekt på alle "oss" mannfolk som må rette eller dra litt i utstyret fra tid til annen, så tenk litt over dette neste gang dere stopper opp på en parkeringsplass utenfor butikken, hvor bilen ved siden av er full av barnahagebarn, og bilen på den andre siden er full av gutter på tur mens du står der og graver. Det er alltid noen som ser.

Gjest Gjesta
Skrevet
De gangene jeg som "Mann" bruker g-streng har jeg også dette problemet, men grabber bare meg selv i dasken og drar ut godsakene. :forvirret:

Tuller folkens, ikke bruker jeg string truser og ikke synes jeg det er spesielt vakkert å se en flott dame som går med skjørt eller liten shorts ta godt takk opp i stumpen og drar den ut. Jeg forstår selvsagt at det ikke er godt å ha den der og at den må ut, men prøv nå for guds skyld å gjøre det hele litt diskret.

Mange av dere kvinner reagerer strekt på alle "oss" mannfolk som må rette eller dra litt i utstyret fra tid til annen, så tenk litt over dette neste gang dere stopper opp på en parkeringsplass utenfor butikken, hvor bilen ved siden av er full av barnahagebarn, og bilen på den andre siden er full av gutter på tur mens du står der og graver. Det er alltid noen som ser.

Hehe, det er jo ingen som har sagt at det er spesielt vakkert å se på. Jeg følte meg ikke super elegant altså. Jeg skal love deg at det ikke er ofte jeg må gå så drastisk til verks. Det var bare i dag det.. Håper jeg.. :sjenert: Men må man, så må man..

Gjest gjesta
Skrevet

Stringtrusene mine har aldri plaget rumpa mi. Er dette en vanlig problemstilling? :klø:

Skrevet
Stringtrusene mine har aldri plaget rumpa mi. Er dette en vanlig problemstilling? :klø:

Ja! Alle jeg kjenner har opplevd at stringtrusa "gnager"! Og det er dritvondt! :legrine:

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Det skjer jo innimellom, men jeg prøver som oftest å rette på den når det ikke er noen andre i nærheten, eller inne på ett do. Gjør det så diskre som mulig.

Gjest gjesta
Skrevet
Ja! Alle jeg kjenner har opplevd at stringtrusa "gnager"! Og det er dritvondt! :legrine:

Jeg har nok en motstandsdyktig rumpe!

Gjest BagLady
Skrevet
Hva gjør dere med truse som sitter langt oppi?.. (det var skikkelig vondt altså..  :sjenert: )

Da tar jeg et skikkelig truserøsk på meg selv, før jeg smiler kokett og spaserer yndig videre på min vei :)

Skrevet
Hmm, lurer på hvor fort gnagsår gror "oppi der" jeg..

Det er ikke godt å si, men pga mengdene med møkk og bedærvelse som fins der, så er jeg sikker på at det tar lang tid før det blir bra igjen!

Jeg syns det bare er kult, hvis folk driter litt i hva alle syns. De barnehagebarna tar ikke skade av å se en dame dra en string ut av rævva, å selvom gutta på tur syns det er ekkelt, så gjør vel ikke det noenting... Drit i hva alle andre syns heletiden! Det er altid eneleraan som reagerer på det du gjør, enten det er normalt eller ikke.

Gjest seroxata
Skrevet
Det er ikke godt å si, men pga mengdene med møkk og bedærvelse som fins der, så er jeg sikker på at det tar lang tid før det blir bra igjen!

Jeg syns det bare er kult, hvis folk driter litt i hva alle syns. De barnehagebarna tar ikke skade av å se en dame dra en string ut av rævva, å selvom gutta på tur syns det er ekkelt, så gjør vel ikke det noenting... Drit i hva alle andre syns heletiden! Det er altid eneleraan som reagerer på det du gjør, enten det er normalt eller ikke.

jeg marinerer g-strengen med drit. er det bra? :D:D

Skrevet

jeg tar av meg buksa så spørr jeg om personen bak gidder og ta den ut

Skrevet

Har aldri problemer med at den går for langt oppi rumpa, men av og til glir den litt opp foran. Da "gjemmer" jeg meg litt, og justerer den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...