water1 Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Hei! Jeg har nylig blitt fridd til, og som de fleste andre her er jeg helt inne i brudehimmelen. Må lese alt om bryllup, og begynner å grine bare jeg hører en brudemarsj. Vel... Jeg har hørt en del brudemarsjer, men kanskje ikke helt funnet den jeg ønsker ennå. Canon av Pachelbel synes jeg høres fin ut. Er det noen som har en ordentlig versjon av den her? Har hørt en, men den tar helt av med el-gitar etter hvert. Ønsker en som er mektig og med litt trøkk. Eventuelle andre tips?
miss77 Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Du finner en del bryllupsmarsjer her, men det var vel ikke disse du lette etter
water1 Skrevet 1. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2006 Nei, der har jeg vært og tittet og hørt Men ellers takk...Får lete videre!
MarianneHR Skrevet 2. august 2006 #4 Skrevet 2. august 2006 http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/index.htm Velg musikkvalget på venstre side.
CurlySue78 Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Vi skal ha den :D Kan ikke huske akkurat hvor, men vi fant den mange steder på nettet -i ulike versjoner. Fant den også på msn-music hvis de er kjent med dette. Hvis du søker på google, så er jeg sikker på du får mange treff!
water1 Skrevet 3. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2006 Hehe....Fant den nå på en Cd fra Naxos. Florerer ikke av klassiske cd'er i huset her dessverre, men den hadde jeg utrolig nok. Men litt usikker...var ikke så mye trøkk i den på en måte. Vel, et år til jeg gifter meg, så har god tid på å lete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå