Gjest King James Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Ville dere godtat at sjefen deres anklagde dere eller deg for noe du ikke hadde gjort ?..... Min sjef gjorde dette men da hun forsto at jeg ikke hadde gjort det...Sa beklagde hun det ikke hun bare gikk..Så jeg gikk til henne og sa at vist hun anklagde meg igjen så sluttet jeg på dagen. Da unskylde hun seg...Synes dere at det var galt av meg og gjøre det ?
liv Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Blir en anklagt for noe,selv om det er en missforståelse eller noe sånt så synes jeg en unskyld er på sin plass ja!
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Nei. Men jeg tror jeg uansett ville funnet meg en ny jobb. Ikke bra av en overordnet å anklage noen for noen, en spør ydmykt om de kjenner til at sånn og slik har skjedd.
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Klart det ikke var galt av deg! Var på sitt plass at hun kom med en beklagelse. Men alle kan gjøre feil, selv sjefer.. Så hvis du i utgangspunktet trives i jobben, så glemmer du denne episoden.
Gjest Fruktfat Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Ville dere godtat at sjefen deres anklagde dere eller deg for noe du ikke hadde gjort ?..... Synes dere at det var galt av meg og gjøre det ? ← nei, jeg ville absolutt ikke godtatt det, og hadde gjort akkurat som deg. det var helt riktig gjort! (ikke bare fordi jeg ville gjort det selv, hehehe, men fordi det var den rette tingen å gjøre )
Gjest Frk Åberg Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 Syns det høres ut som det rette å gjøre, selv om jeg nok ikke ville turt det samme selv. Var i en lignende situasjon for noen uker siden. Det ble begått en feil på jobben, mens jeg var tilstede (men det var ikke jeg som gjorde det). Jeg ble litt redd, og stilte masse spørsmål etterpå, for å klargjøre situasjonen og hvordan man kunne unngå dette igjen. Jeg skjønte etterhvert at en av de fast ansatte der trodde det var jeg som hadde gjort det (han sa det i en bisetning, ikke direkte anklage). Jeg ble litt satt ut, spesielt av at han som hadde gjort det ikke sa at det var han. Og jeg ville ikke si "nei, det var ikke meg, det var han der". Har et lite problem med sladring, og syns hele situasjonen var veldig ubehagelig. Men det endte nå med at han andre trodde det var jeg som hadde gjort det, uten at jeg eller han andre sa imot. Angrer på det nå, selv om det ikke fikk noen betydning for meg (det var ikke noe så alvorlig at sjefen fikk vite om det). Det verste er at jeg vet at hvis jeg hadde hatt et annet kjønn, så ville jeg aldri latt dette gå upåaktet hen. Hadde jeg kjent de andre veldig godt, ville jeg selvfølgelig sagt noe, men ikke sånn som situasjonen var, hvor det ikke var noen direkte konfrontasjon om skyldspørsmålet og jeg ikke kjente de andre så godt. Beklager at dette ble så langt, men det irriterer meg fortsatt - måtte bare få det ut.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Synes dere at det var galt av meg og gjøre det ? ← Nei, og du skulle blitt mer forbannet for at hun ikke i det minste unnskyldte seg.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 Jeg er blitt anklaget for å utgi meg for folk på kg, men måtte bare godta det siden folk ikke hører på sunn fornuft :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå