Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Skal på øyafestivalen. Lurer på om det er mulighet for å kjøre taxi helt frem til festivalområdet? Har hørt at det er en bro som går over til middelalderparken. Er livredd for broer og kan ikke gå over hvis det er er en der... Blir glad for svar
Gjest Virvel Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Det er gangbro, så det går dessverre ikke an å kjøre over. Det går an å komme seg inn uten å gå over den broen også, over en parkeringsplass eller noe (jeg har i hvert fall gått der før, men kanskje de stenger av i forbindelse med festivalen).
Catzy Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Det er fysisk mulig å komme inn på området fra den enden som ligger mot Ladegården (nærmest vannspeilet). Ikke sikker på om det er vanlig inngang der, men hvis du kjøper billett og forklarer situasjonen, så er det sikkert noen som slipper deg inn den veien. Catzy
MiniMjau Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Ja, inngangen mot Ladegården har tidligere vært for funksjonærer, biler osv. Du får nok komme inn der om du snakker med noen i ledelsen/noen ansvarlige. Vanlige frivillige kan sikkert ikke slippe deg inn, de har nok sine instrukser. Jeg hadde kanskje ringt de på forhånd jeg. De åpner denne inngangen når festivaldagen er over(23 tida), slik at en kan gå ut der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå