Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

Skal bestille nok en gang til på desse utenlandske sidene:

- Hva mener de med "Coupon Code" og Catalog Code", og "Gift Code", dere som har bestilt der før, hva har dere skrevet?...

Jeg er bare helt dum når det gjelder engelsk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De der kodene skal du nok bara la stå.. Det virker som koder for viss du f.eks har rett på rabatt eller har fått gavekort hos de, så skriver du inn koder.. Med andre ord ikke heng deg opp i dem :)

Gjest Lanyah
Skrevet

Vet, var det jeg gjorde! Droppet det..., men da måtte jeg altså iallefall fylle inn "Coupon Code" og "Catalog Code"! bestillingen kom ikke frem, og da kom de to opp øverst...!

Skrevet

Hmm.. da vet ikke jeg hva som er galt, men er ganske sikker på at du ikke skal skrive noe på disse

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med å bestille fra Skinstore: coupon code osv trenger du ikke fylle ut, så det må være noe annet som gjorde at du ikke kom videre: feltene merkes rødt dersomman har fylt ut feil eller glemt å fylle ut.

Gjest Lanyah
Skrevet

Kanskje det var "Name on card"?, for den trodde jeg ikke var viktig..., hva skal jeg skrive der da...?

Gjest Lanyah
Skrevet

Navnet mitt? Virker ikke det litt rart, det vet de jo...! Sikker ikke på at det kan være..., jeg bruker Vekselbanken, at det ikke er noe sånt...?

Gjest Lanyah
Skrevet
Navnet ditt som står på kortet

Nei, det stemte joh! :)

Tusen takk for svar! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...