Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har så lyst på ny vinterjakke i år, etter å ha gått i samme billige jakken alt for lenge. Men er det noen som vet når vinterjakker kommer i butikkene? Nå er det vel bare høst-klærne som kommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nu! I begynnelsen av august kommer det beste vintertøyet, gjelder oxo sko, så ikke chill å vent til oktober, da er det borte.

Begynner med sommersko og klær i desember...faktisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er noe ute i ellos og HM på nett nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Da blir det vinterjakke-shopping i sommersolen, da :)

Skrevet

Ja det er absolutt viktig å starte tidlig. Jeg har allerede kjøpt min vinterjakke...

Skrevet

Er det noe fint, da? Fant ingenting jeg likte i fjor. Hvordan er modellene?

Fant en fin jakke i La Redoute-katalogen, men tør ikke kjøpe uten å kunne prøve.

Skrevet

Fant en fin jakke i La Redoute-katalogen, men tør ikke kjøpe uten å kunne prøve.

Det er jo bare å returnere dersom det ikke passer.

Jeg har sett litt på denne, men jeg vet ikke helt om jeg er så begeistra for den kragen.

Skrevet

Jeg vil og ha ny jakke i år, men jeg vil ha en rosa kåpe, gjerne litt sånn gammelrosa.

Men har ikke sett det noen steder.

Gjest Gjesta
Skrevet

De hat fått inn noen kule i sort eller brunt på B-Young..... *lyst på*

Skrevet

Jeg kjøpte en sort enkel jakke med belte litt høyt i livet. Så har den en del nokså små knapper i front og på armene...

Kjøpte den på h&m.

Skrevet

Jeg har vært litt rundt og kikket nå, og finner nesten ingen vinterjakker i butikkene. Men så er det fremdeles salg her, så kanskje de kommer til uken?

• 1 måned senere...
Skrevet
Jeg vil og ha ny jakke i år, men jeg vil ha en rosa kåpe, gjerne litt sånn gammelrosa.

Men har ikke sett det noen steder.

De har på Cellbes.

Har folket funnet noen pene vinterjakker? Selv kunne jeg tenkt meg en kåpe i skikkelig prinsessefasong...

Skrevet
De har på Cellbes.

Har folket funnet noen pene vinterjakker? Selv kunne jeg tenkt meg en kåpe i skikkelig prinsessefasong...

Hvordan er de kåpene da? Bilde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...