Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Har så lyst på ny vinterjakke i år, etter å ha gått i samme billige jakken alt for lenge. Men er det noen som vet når vinterjakker kommer i butikkene? Nå er det vel bare høst-klærne som kommer?
Wonders Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 nu! I begynnelsen av august kommer det beste vintertøyet, gjelder oxo sko, så ikke chill å vent til oktober, da er det borte. Begynner med sommersko og klær i desember...faktisk.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Da blir det vinterjakke-shopping i sommersolen, da
Krista83 Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 Ja det er absolutt viktig å starte tidlig. Jeg har allerede kjøpt min vinterjakke...
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Er det noe fint, da? Fant ingenting jeg likte i fjor. Hvordan er modellene? Fant en fin jakke i La Redoute-katalogen, men tør ikke kjøpe uten å kunne prøve.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 Fant en fin jakke i La Redoute-katalogen, men tør ikke kjøpe uten å kunne prøve. ← Det er jo bare å returnere dersom det ikke passer. Jeg har sett litt på denne, men jeg vet ikke helt om jeg er så begeistra for den kragen.
momo Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 Jeg vil og ha ny jakke i år, men jeg vil ha en rosa kåpe, gjerne litt sånn gammelrosa. Men har ikke sett det noen steder.
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 De hat fått inn noen kule i sort eller brunt på B-Young..... *lyst på*
Krista83 Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Jeg kjøpte en sort enkel jakke med belte litt høyt i livet. Så har den en del nokså små knapper i front og på armene... Kjøpte den på h&m.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #12 Skrevet 3. august 2006 Jeg har vært litt rundt og kikket nå, og finner nesten ingen vinterjakker i butikkene. Men så er det fremdeles salg her, så kanskje de kommer til uken?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #13 Skrevet 8. september 2006 Jeg vil og ha ny jakke i år, men jeg vil ha en rosa kåpe, gjerne litt sånn gammelrosa. Men har ikke sett det noen steder. ← De har på Cellbes. Har folket funnet noen pene vinterjakker? Selv kunne jeg tenkt meg en kåpe i skikkelig prinsessefasong...
Gjest Tanita Skrevet 9. september 2006 #14 Skrevet 9. september 2006 De har på Cellbes. Har folket funnet noen pene vinterjakker? Selv kunne jeg tenkt meg en kåpe i skikkelig prinsessefasong... ← Hvordan er de kåpene da? Bilde?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå