Thomasine Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Jeg tenkte jeg skulle finne på noe med eldstemann - en tur på et par dager? Hvis man tenker seg en togtur fra Oslo-området - hva kan dere tipse om som han og jeg kan kose oss med? Jeg kan ta bil også, men han vil gjerne kjøre tog da vi ALLTID kjører bil...
marsy Skrevet 1. august 2006 #2 Skrevet 1. august 2006 Hva med å ta toget til enten Bergen eller Trondheim? Du får sikkert minipris billetter til 199kr. Vitensentret i Trondheim er kjempemorsomt for barn. Dere kan ta bussen opp til Tyholttårnet og spise lunsj/middag på Egon, med panoramautsikt over hele byen - i tillegg snurrer restauranten rundt, slik at man på en time virkelig har sett HELE byen. Pirbadet er et veldig bra badeland. Drar dere i løpet av sommeren kan dere ta båten ut til Munkholmen og bade der. På munkholmen har de også brukt å ha teaterforestillinger for barn på sommeren.
Thomasine Skrevet 4. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2006 :bukke: Bergen er et alternativ. Fløibanen og Bergen Akvariet er spennende, men er ikke miniprisbilletter å oppdrive når vi reiser... 1500,- bare for reisen + bosted og mat blir litt dyrere enn jeg hadde tenkt... Ingen flere som har forslag??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå