Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

at jeg kan vere gravid? :o

Siste dag i sist mens 25.november...kanskje kjøpe en test, hvor mye kan vi stole på den ?

Og hvordan beregner man terminen ? er det 10 mnd fra siste mens eller 9 mnd?? nesten litt :oops: flaut å spørre...

Har vært litt kvalm, men det midt på dager og kvelder ellers intet annet kjent enn den værste forkjølelsen jeg sliter meg.

Hva tror dere ??

Håpefull

Videoannonse
Annonse
Gjest Juli-79, ikke innlogget.
Skrevet

Ville tatt en test for å få det avklart, koster rundt 100 kr. (Clear blue) mener jeg, og de er nok ganske sikre ja. Husker ikke helt hvordan man testet ut termin, men har sett at det ligger en slik utregning her på nettet et sted, gå inn på gravid på venstre side og derifra på kalender, der kan du sjekke ut terminen din...

Lykke til :)

Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis fått lengre og hardere

:oops: :oops: :oops: :oops:

brystvorter????

Slik merket jeg det første gang...

Gjest Anonymous
Skrevet

Merket ingen symtomer jeg - hadde til og med en blødning en dag før forventet mens og den var såpass sterk at jeg trodde jaja nå har den kommet. Men så varte den en dag og kjøpte en test og boy fikk jeg sveisen bakover - den var positiv. Sier som de andre: kjøp en test. Da finner du i hvertfall ut noe.

Skrevet

du regner fra siste mens første dag. Tre måneder tilbake pluss en uke.

Da har du terminen.

Skrevet

Høres spennende ut....

Kom deg å kjøp en test...vi venter i spenning. Har nettopp testet positivt selv så..... :blunke:

Gjest Zalomine
Skrevet

Tester kan man stole på ja. Dvs, de kan vise feil altså, men somregel aldri feil den "positive veien". Dvs, viser den negativt KAN du likevel være gravid, fordi det kan være for tidelig til at den reagerer, men viser den positivt, ja da ER du gravid.

Lykke til. Testing er det eneste som beroliger hodet ditt nå tipper jeg, så test du :) Og fortell oss! :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Dersom du er gravid får du legetermin 1. september. Ved ultralyd får du ny termin, ofte noen dager forskjell.

Skriv inn om du er gravid - vi er grusomt nysgjerrige her ?

Jeg er sjefsnysgjerrigen !

Gjest Anonymous
Skrevet

Her er jeg igjen som startet tråden.

KJøpte meg en test i helgen og skulle overraske min kjære skikkelig på vår 6 års dag. Men testen var negativ :( Ble veldig lei meg selv om vi nettopp har begynt å prøve. Men hva nå da, har jo ikke hatt mensen siden 25.11, har jo ingen ide om når EL kan vere eller noe ?

Det kan ikke vere noe skummelt som gravid utenfor livmora eller noe sånt vel ?

Sammen blir vi alle opplyste :P !

Gjest Juli-79, ikke innlogget
Skrevet

Har du nett sluttet med p-pillen?? Vel jeg opplevde mye det samme for ca 1 mnd. siden, hadde da en syklus på 63 dager, var sikker på at jeg var gravid, men neida...... Etter pilleslutt i august hadde jeg 2 normale sykluser så skulle det ta 63 dager til neste gang, lite kult når du er på prøvestadiet. Fant ut at jeg sikkert ikke hadde hatt eggløsning den ene mnd. og dermed hadde jeg hoppet over en syklus, dette passer hvertfall bra med min syklus.

Så dersom du nett har sluttet med p-pillen så er nok svært vanlig å ha uregelmessig mens. de første mnd., gjerne opp mot 1 år har jeg hørt.

Lykke til hvertfall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...