Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skikkelig bombe at han skulle kjøpe seg bmw

Gjest Gjesta
Skrevet

Spør du meg, tyder det på at det fremdeles er visse mangler i integreringen.

Gjest Gjest_Postmannen_*
Skrevet
Ikke nok med at de skaffer seg jobb og sånt, disse farlige muslimene, nå tar de faenmeg lottomillionene våre også!

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark...ppland/1.788274

Buuuuhuuuu....*snufs* :tristbla: Dette er beviset på at muslimene ikke spiller lotto på ærlig måte. Nå har de nok innfiltrert norsk tipping også. Dærsken!

:ironi:

Skrevet

Nei... Og han skal sikkert også ødelegge dette fantastiske, germanske produktet med malplassert "styling" i hundretusenkronersklassen! :frustrert:

Gjest Gjesta
Skrevet
Nei... Og han skal sikkert også ødelegge dette fantastiske, germanske produktet med malplassert "styling" i hundretusenkronersklassen! :frustrert:

Æsj, pakkispyntede BMW'er er helligbrøde!

Til "gjest"eorientering: Dette er et artigironiserende utsagn. Fint om du reagerer negativt på det og gir uttrykk for det gjennom flere innlegg.

Skrevet

Pft. Det her dreier seg nok om naiv norsk innvandringspolitikk og lotto-kvotering.

Gjest Gjesta
Skrevet
Pft. Det her dreier seg nok om naiv norsk innvandringspolitikk og lotto-kvotering.

Og ikke minst en systematisk utsugingsoperasjon overfor den norske, rene, hvite og ranke arbeiderklassen. Det er tross alt de som spiller mest, og de spiller faen ikke for at kurdere skal stikke av med penga demses!

Skrevet

Hm...jeg spiller ofte uregistrert...men hjelper det? NÆH!!

I tillegg sender jeg også inne kuponger som ligger i ukeblad. Har jo lest om folk som har vunnet x-antall millioner ved å tilfeeeldig levere inn enn kupong og vips....millionær noen uker etterpå...

Akk ja - må vel tjene mine penger gjennom "hard work"...

Gjest Gjesta
Skrevet

Og du har jo lenger ansiennitet i Norge enn han har, den heldige jævelen! Her må regjeringen ta ansvar!

:frustrert:

Skrevet

Hørte på radioen i går at han har tenkt å hjelpe venner og familie med penger også i tillegg til å kjøpe den allerede nevnte BMWen!

Det holder altså ikke å investere i ett par gummistøvler og ett fjelltelt slik en skikkelig verdaling ville gjort. Neida, her skal rikdommen vises frem og ikke gjemmes i madrassen slik vi har gjort i uminnelige tider. Blir de aldri skikkelig integrert disse utlendingene? :frustrert:

Skrevet

Betyr dette at kurderen kommer til å flytte til Verdal med alle de andre lottomilionærene?

Skrevet
Betyr dette at kurderen kommer til å flytte til Verdal med alle de andre lottomilionærene?

Slik jeg forsto det, bor han allerede ute i provinsen et sted, så det er vel ikke nødvendig...

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, han ville visst snu på Flisa.

(For ordens skyld, Christiane: Dette er et ordspill som de aller fleste med kjennskap til a-endinger forstår. Dette til orientering)

Skrevet

:frustrert::frustrert: Fy f... vist det som står her er alvorlig, så er det ikke det at denne mannen ble millionær som er et problem, men dere selv som er det største problemet.

Snakk om å være så misunnelig at man ikke engang kan glede seg på andres vegne at det er en stor skam. :kjempesinna::kjempesinna:

Så vist man ikke engang kan se lenger enn penger, da er det ikke lenger eierne som eier pengene, men pengene eier dem.

Gudsjelov at jeg slipper å havne i en slik situasjon.

Det er så mye egoisme og grådighet at det er en stor skam. :frustrert:

Gjest Gjesta
Skrevet
Det er så mye egoisme og grådighet at det er en stor skam.  :frustrert:

Heldigvis er det desto mindre ironi!

:frustrert:

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Han tok jo virkelig av med å servere gratis brus til hele resturanten!

Gjest Gjesta
Skrevet
Han tok jo virkelig av med å servere gratis brus til hele resturanten!

Hvilket vitner om stor lokalkjennskap. Alle som har snudd på Flisa vet at 99,7 % av pizzakundene bestiller brus og har med seg ei lerke med gulblank væske som lukter bensin.

Skrevet
:frustrert:  :frustrert: Fy f... vist det som står her er alvorlig, så er det ikke det at denne mannen ble millionær som er et problem, men dere selv som er det største problemet.

Snakk om å være så misunnelig at man ikke engang kan glede seg på andres vegne at det er en stor skam.  :kjempesinna:  :kjempesinna:

Så vist man ikke engang kan se lenger enn penger, da er det ikke lenger eierne som eier pengene, men pengene eier dem.

Selvfølgelig er det et problem at en asylsøker vinner nesten 16 millioner i lotto! :frustrert: Ta deg sammen! Det er norske penger vi snakker om her!

Delte han ut gratis brus til hele restauranten også!!! Dette går jo over alle støvelskaft! :frustrert:

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
:frustrert:  :frustrert: Fy f... vist det som står her er alvorlig, så er det ikke det at denne mannen ble millionær som er et problem, men dere selv som er det største problemet.

Snakk om å være så misunnelig at man ikke engang kan glede seg på andres vegne at det er en stor skam.  :kjempesinna:  :kjempesinna:

Å fy faen. Der produserte du flere gale og sinte tryner enn det finnes i et gjennomsnittlig asylmottak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...