Gå til innhold

Hvilken pakke hos fotograf?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmm.. vi har booket fotograf for lenge siden, men er usikre på hvilken pakke vi skal ha...

10 bilder i album til 2995,-

24 bilder i album i boks 4995,-

Føler at 10 bilder kanskje er litt lite, mens 24 er MYE...

Hmm.. :sjenert: noen som har noe erfaring/Synspunkter om det ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 30 bilder i vårt album, og er veldig glad for at vi valgte det. Det er mange ulike bilder, forskjellige typer bilder (seriøse og morsomme), svart/hvitt og farge, av han alene, av meg alene, med forlovere osv.

Ville absolutt valgt 24 bilder.

Skrevet

Tror jeg ville gått for 24 bilder, for 10 bilder er lite, og personlig synes jeg det er fint å ha noen å velge mellom. Fotografen synes ikke alltid de samme er de beste som de dere synes.

Vi fikk ca. 30 bilder og synes ikke det var såå mye.

Skrevet

Jeg ville definitivt gått for 24 bilder :)

Gjest Gjest_Tessa_*
Skrevet

Ville absolutt valgt 24 bilder! Venter selv på å få mine 120 (!!) bilder i album! Det er jammen mange :sjenert: Giftet meg i Italia, der er det vanlig med fotograf som følger deg hele dagen fra du står opp av senga om morgen til etter at bryllupskaka er spist. Bildene i format 30x30 cm settes i digert album. :) Synes det ble for stort og har derfor valgt 20x20cm. Men gøy med masse bilder da, glad jeg valgt det etterpå, fotografen hadde fanget mange øyeblikk jeg selv ikke husker så godt.

Skrevet

10 bilder er for lite, 24 er nesten også for lite. :ler: Tror vi har rundt 30 i vårt album jeg, og det er veldig greit det. Bedre med for mange enn å angre i ettertid på at dere tok for få...

Gjest Gjest_Tuppa_*
Skrevet

Av fotograf- bildene har vi valgt ut 12 bilder i album str 20x20. Dette koster 5200, og var mer enn nok penger for oss, da bilder i ramme, takkekort osv. kommer i tillegg. Men i vårt private album, derimot, er det over 100 bilder nå. Vi har samlet alle bildene fra gjestene på en nettside, slik at vi kunne laste ned de vi ville ha. Dette var visst utenom temaet, men smart, synes nå jeg :)

Gjest Gjest_Tuppa_*
Skrevet

Og fotografen tar jo vare på bildene i arkivet lenge, så angrer man seg er det jo bare å gå tilbake og kjøpe fler :)

Skrevet

Takk for alle tips og egne erfaringer :)

Tror vi kanskje går for 24 selv om det høres mye ut. Er nå bare en gang man gifter seg.. og jeg har lyst på MASSE bilder. Regner med at slekt og venner tar mye bilder også, men er litt spesielt de du tar hos fotografen.

Nå er det bare 1 uke og 2 dager igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...