Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Jeg er på jakt etter et bra interiørmagasin og vurderer Bo Bedre mot Interiørmagasinet. Hva ville du valgt? (abonnement)
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Jeg syntes Bo Bedre er bra, bedre enn Interiørmagasinet. Sistnevnte har jeg kjøpt noen få ganger og bestemt meg for ikke å kjøpe igjen. Maison er også ok, men jeg liker Bonytt aller best, det abbonerer jeg på.
Gjest Esc Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Jeg abonnerer på Bo Bedre (og Bonytt). Leser også ofte de andre interiørbladene. De to bladene du nevner har ulikt innhold, slik at valget bør være ut fra hvilken stil du ønsker/liker. F.eks. Bo Bedre viser stort sett mer moderne interiører enn Interiørmagasinet (som oftere viser mer klassiske stiler - finnes selvfølgelig unntak).
Gjest -eline- Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Liker Design Interiør best, i tillegg så er både Bonytt og Bo Bedre ganske bra.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #5 Skrevet 1. august 2006 hovedinnlegger: Tusen takk, da skal jeg sjekke litt opp på abonnement.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 Spørs litt hva slags stil du liker. Jeg synes "Vakre hjem og interiør" er det aller beste!
Nitha Skrevet 2. august 2006 #7 Skrevet 2. august 2006 Bonytt er nærmest min verden i pris og stil. Dessuten har de ofte en del detaljer og tips som du kan snappe opp selv. Har lest alt av slike blader i mange måneder, og synes spesielt Maison og Vouge har lite å tilføre. Bo Bedre kan overraske, mens Sköna Hem også har hatt en del bra. Fru Nitha
Colargol Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Liker Design Interiør best, i tillegg så er både Bonytt og Bo Bedre ganske bra. ← Jeg er også fan av Design_Interiør, veldig bra og det eneste jeg bruker penger på "til vanlig"
Nokia Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Jeg liker best Interiørmagasinet, men det er fordi jeg liker en klassisk stil. Men abbonerer på Bonytt og Bo Bedre også!! Bo Bedre er mer moderne i stilen, mens Bonytt kan være mye rart. (dilla på interiørmagasiner...)
Gjest -eline- Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 Jeg liker best Interiørmagasinet, men det er fordi jeg liker en klassisk stil. Men abbonerer på Bonytt og Bo Bedre også!! Bo Bedre er mer moderne i stilen, mens Bonytt kan være mye rart. (dilla på interiørmagasiner...) ← ...og jeg ender opp skuffa hver gang jeg kjøper Interiørmagasinet Kjøpte det senest i går og selv om det ikke var så "klassisk" i denne utgaven så synes jeg det er rotete, dårlige tekster, endel av bildene har lav kvalitet og endel av bildetekstene er feil (feil designer på klassiske designmøbler synes jeg jammen meg et såpass stort interiørmagasin kan holde seg unna). Smaken er som baken, og jeg må lære meg at jeg egentlig kaster bort 65 kr når jeg blir fristet til å kjøpe det magasinet
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #11 Skrevet 3. august 2006 Jeg liker Maison, men har ikke sett det på en stund. Har de lagt ned?
Shoegal Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 Danske Bo Bedre og Boligmagasinet er noen av mine favoritter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå