Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en baby på 4 mnd. For et par uker siden begynte jeg virkelig å miste hår. Da jeg var hos frisøren, sa hun at jeg nå var på det verste (for 2 uker siden). Men jeg glemte selvsagt å spørre hvor lenge dette skal vare? Noen som vet?

Jeg har veldig tykt hår, så det viser ikke særlig at jeg mister. Men gulvet her ser ikke ut! Det ligger hår overalt. Må koste hver dag. For ikke å snakke om dusjen. Det ser ut som om det ligger et dødt hamster der hver gang jeg har dusjet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg også!!

Barnet er litt over tre måneder, og nå om dagen mister jeg helt forferdelig mye hår!

Selv om jeg var forberedt på det, synes jeg det er litt dumt. Kommer vel til å ende omm med det tynne håret jeg alltid har hatt...

Skrevet

Typisk ammehår og varer minst så lenge du ammer. Min frisør gjør ingen store greier med mitt hår før jeg slutter å amme - da først normaliserer det seg igjen. Jeg mister masse hår...

Skrevet

er vanlig dette ja.. men få i dere ekstra masse b-vitaminer, det er bra får hud og hår.. kan gjøre at dere mister mindre hår

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Jeg stakk innom en frisør i dag og spurte og hun sa akkurat det: Det varer så lenge du ammer. :overrasket: Også prøvde hun selvsagt å selge meg et middel som skal stoppe håravfallet. Jeg kjøpte det ikke. Jeg har nå ennå ikke sett noen som er skallet etter å ha fått barn, så... :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Det har ingen sammenheng med amming. Det er kroppen som kvitter seg med alt håret som den sparte på under svangerskapet. Det holder på en 2-3 måneder før det blir som normalt igjen.

Jeg ammer nå og har sluttet å miste håret.

Gjest Tweetypie
Skrevet

Jeg mistet en del hår de første 5 mnd. Løste det ved å klippe meg kort. Effektivt. Det gikk over etter en stund. Noen sier det er amming andre ikke. Er mest sannsynlig hormoner som styrer hele sulamitten.

• 6 år senere...
Gjest nyfødt mamma
Skrevet

Jeg har et barn som er 4 mnd nå. Han mister masse hår hverdag.Er det normalt? Kan noen hjelpe meg????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...