Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg må ta ut håret nå, fordi det har floket seg, og håret er stygt...! Jeg gjorde dette hjemme, så jeg aner ikke hvordan jeg skal ta det ut. Noen som vet hvor mye det koster å ta det ut hos frisør?, det er krise!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

ring og hør...? Hvis du har satt de i selv er det vel ikke sikkert at alle frisører er villige til å ta de ut...

Gjest Lanyah
Skrevet

Det er nettopp det..., jah, tror jeg få ringe å høre! Men uansett, de bør nå stille opp i alle situasjoner selv om jeg har gjort det hjemme. Samme prinsippet om jeg hadde farget håret hjemme og det ble misslykket...!

Men jeg tror jeg ringer jeg, jah! :)

Skrevet

Hør med dem der du kjøpte håret. Kan hende de kan komme med et par tips?

Gjest Lanyah
Skrevet

Jeg kjøpte bare Remover på 200,- på Pilus jeg, gjør det selv. Tror jeg sparer på det, frisøren tar jo timebetalt itillegg...! :)

Gjest monika
Skrevet

er vel bare å få en frisør til å gjøre det, du trenger jo ikke si at du har gjort det selv heller.. men skjønner ikke hvorfor det skulle ha noe å si. som sagt tidligere oppe, om man farger håret og det blir miss, så går man jo til frisør selvom man har gjort det selv. men har du floker i hele håret eller bare helt inne med festene? jeg har extensions nå, jeg har mer sånn remse hvor noen er limt på bare på et vis.. ikke en å en, men samme prinsippet med smeltetang og sånn. og jeg har fått endel floker helt innerst utrolig irriterende, men tok i litt balsamspray og var litt raus med en vanlig børste men de ser ikke ut til å ha tatt noe skade eller detter av.. men ble kvitt noen floker hvertfall! orker ikke å få med en hel ulldott i bakhodet liksom.. ;) da får de heller dette ut.. ;)

Gjest Lanyah
Skrevet

Jepp, det er floker innerst i håret...! Jeg er livredd for at det skal bli værre! Jeg sparer nemlig på langt hår..., så jeg lurer på om det er smartest å ta det ut, å kjøpe en god kur! :) Har hatt de i 1 mnd. nå, og er lei av at håret er så stygt...! Jeg liker bedre de de fra Batistone, da kan jeg nemlig ta de ut en gang i uken å lufte håret litt!

Gjest Gjest
Skrevet

Er de du har nå fra pilus? Grunnen til at jeg spør er at jeg har vurdert å kjøpe, men viss de floker seg vil jeg jo aldeles ikke ha.

Gjest monika
Skrevet

tror extensions alltid har en tendens til å floke seg.. men noe verre enn andre seff.. jeg har nå fått ut alt av floker med den balsam sprayen og en vanlig børste.. og det var så flokete at det nermest var små knuter innerst mot hodebunnen..bare så det er sagt. kanskje du kan prøve det før du tar de ut? 1 mnd er jo ikke lenge!! men er du drit lei så seff ta de ut..:) lykke til! =)

Gjest Lanyah
Skrevet

Nei, jeg har ikke kjøpt derfra, kjøpte på QXL, har veldig billige der av og til. Men det skal visst være samme hårmerke...!Remi(y)...! Jeg synst det var dårlig..., forventet at det skulle være mye bedre..., det var brusete, floket seg fort, og det verste av alt- det floker seg i festene, sammen med ditt eget hår...! Det var min erfaring...! Dette var selv om jeg følgte alle råd, vaske håret 2 ganger i uken, børste det med naturbørste før en dysjer. Flette det om natten osv.! Så en blir skuffet...! Glad jeg ikke betalte 5-6000,- for det. Betalte 800,- for det! Holder meg til Batistone jeg, det detter av etter en uke, men det tar toppen 5 min å ta det på igjen! :)

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Jeg blir jo helt sjokkert jeg!!

Jeg har hatt extension siden mars. Ekte hår som ble satt i av frisør.

Har mistet 3 remser på den tiden, men det utgjør jo ingenting for hver remse er jo så tynn. Vasker det så ofte som jeg føler for, av og til daglig.. Kurer det og bruker naturbørste. Fletter det heller ikke om natten. Ingen floker, og håret har lagt seg fint til mitt eget :)

Kanskje det likevel lønner seg å gjøre det til frisør?

Jeg betalte 3000,- for det, og da var det med 1 klipp for vedlikehold :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...