Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jamila
Skrevet

Skal ut med min nevø på 6 år og kjøpe klær til skolestart.

I hvilke butikker (i Oslo) kjøper du klær til dine barn? Ser etter bra kvalitet og ok pris.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

I den alderen er det kvantitet som gjelder, i alle fall hos oss. Cubus, Lindex, Kapphal og HM har helt ok klær og kvalitet. Har en sønn på 9. Han er stadig flekkete (som ikke går av) for jeg har visst ikke lært ham god bordskikk :tristbla: Men så lenge klærne ligger rundt 199 pr genser/bukse går det liksom an å holde utgiftene i sjakk. Disse butikkene har ofte salg også, så her kan du fort få fin genser til 99 kroner.

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig med gjest. Heller tre gensere fra HM enn èn kjempedyr genser.

Gjest Bare innom
Skrevet

Har akkurat handlet skoleklær til mine to troll.

De er riktignok noe eldre enn din lille pode, men de vokser ut av klærne, (eller sliter dem ut) så fort at vi ikke har mulighet til å kjøpe dyre klær til dem hele tiden.

Vi bruker kjedebutikkene som de andre her nevner når det gjelder gensere og "vanlige" bukser, men er nok noe mer kresen når det kommer til jeans-buksene. Min erfaring er at jeansen på disse butikkene ofte er noe tynnere, og dermed mindre slitesterk.

Skrevet

Vi handler også på disse kjede-butikkene som er nevnt over !!

Og nå som det er salg kan du få mye fint til en rimelig penge !!

Ceca ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Kjedebutikker er topp, spør du meg. Får mange plagg for pengene, og kvantitet er viktig, så har du alltid noe rent i skapet. Barna minte skifter også ofte, både fordi de liker å pynte seg, men også fordi de blir skitne. Nytt antrekk hver dag, det er det vanlige.

(Men når det gjelder sko, holder jeg meg til litt dyrere ting, og kjøper etter mange dårlige erfaringer, nå kun skinnsko (Eks joggesko) til ungene, sko av skai går i stykker alt for lett.)

Ytterklær: Synes at kvaliteten på slikt også holder mål på kjedebutikkene.

Elsker disse "Ta 3, betal for to"-tilbudene.

Skrevet

Har funnet ut at Exit kan konkurrere med H&M på pris (i hvert fall i småbarnsstørrelsene). Bra kvalitet og pene klær som ikke alle har.

Hilsen Lille meg

Skrevet
Har funnet ut at Exit kan konkurrere med H&M på pris (i hvert fall i småbarnsstørrelsene). Bra kvalitet og pene klær som ikke alle har.

Hilsen Lille meg

Enig med deg. Exit sine klær er litt penere enn H&M sine. Synes generelt at H&M har bedre utvalg til de helt små barna.

Ellers er jeg veldig glad i Benetton.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...