Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 8-åringen min liker fortsatt og hoppe i søla og grave i vann og våt sand, men i str 134 finner jeg bare slikt tynt regntøy, slikt i vanntett stoff. Noen som skjønner? Altså jeg finner ikke ordentlig gummi-regntøy ( Å, så dårlig til å forklare). Tåler dette stoff-regntøyet slik bruk? Hvor kan jeg finne ordentlig regnklær i så stor str?
Gjest Madeline Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Det er jeg ikke sikker på. De jeg har sett har det ikke vært seler på.
*Ariel* Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Vi bruker Skogstad, men det er vel ikke regntøy direkte, mer allværsjakker og bukser.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Jeg bruker Skogstad's allværsett til min 8 og 10 åring. Det er det alle på skolen bruker. Tror ikke jeg hadde fått på dem vanlig regntøy. Imprignerer du det holder det vannet godt ute. Ellers trodde jeg Helly Hansen hadde regntøy (av gummitypen) også i store størrelser. Vil 8-åringen din virkelig ha regnbukse med seler ? Det var det første mine to nektet etter å ha gått et halvt år i første klasse.
Gjest Helly Hanen har... Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Tykt regntøy i str. 134. Buksen har seler, strikk rundt og under foten. Du finner det i sportsbutikker eller mulig på en OBS forretning. Lykke til!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Jeg bruker Skogstad's allværsett til min 8 og 10 åring. Det er det alle på skolen bruker. Tror ikke jeg hadde fått på dem vanlig regntøy. Imprignerer du det holder det vannet godt ute. Ellers trodde jeg Helly Hansen hadde regntøy (av gummitypen) også i store størrelser. Vil 8-åringen din virkelig ha regnbukse med seler ? Det var det første mine to nektet etter å ha gått et halvt år i første klasse. ← Ja, han må ha selebukse.
Lillesøster Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Siste utgave av Foreldre og barn har testet regntøy.
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Hva med regntøy i merket reflex da? Går ikke de opp til str. 140??? (Jeg vet ikke helt altså, for snuppa mi er bare 3 år enda, så jeg har ikke sett etter større størrelser)
Madammen Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Vi kjøper Stormberg-regntøy i sportsbutikken. Det koster litt mer enn regntøy fra f.eks H&M, men tåler utrolig mye mer. Vasker det i vaskemaskinen når det er møkkete og lar det lufttørke (ikke bruk skyllemiddel for da er det ikke lenger vanntett).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå