Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Skriver dere takk for de flotte dukene (feks.) eller bare takk for den fine gaven? Jeg har tenkt å skrive førstnevnte, blir litt mer personlig da.. men samtidig litt mer å huske på da.. Hvordan signerer dere? Med Hilde & Øystein, Hilde + øystein eller andre gode forslag?
MarianneHR Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Jeg synes det blir mest personlig hvis dere skriver "den konkrete gaven". Men selv skrev vi bare takk for gaven og for at de tok seg tid til å være tilstede og feire dagen med oss. Du kan foreksempel skrive hilsen Hilde (tegne et lite hjerte) Øystein.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Den konkrete gaven, syne snoe annet blri for lettvindt og slapt. SÅ mye tid mange bruker på planlegging, skulle bare mangle at man ikke tok seg bryderiet med å skrive et konkret takkekort.
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Vi takket for den konkrete gaven, for eventuell hjelp vi fikk og for at de ville dele dagen med oss. Og så skrev jeg Evelina & Even under, i noen tilfeller skrev jeg Herr & Fru Bindersen.
Mistyen Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Vi takket også for den konkrete gaven, og evnt hjelp og tilstedeværelse. Og undertegnet med Hilsen Misty Mistymannen
Lassie Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Vi har ikke akkurat begynt på den delen enda, men vi kommer til å skrive den konkrete gaven + evt. hjelp o.l. som vi fikk, og for de det gjelder en takk for at de delte dagen med oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå