Gå til innhold

Don't do this at home (or elsewhere)

Fremhevede innlegg

Gjest Hot pussy
Skrevet

Vil absolutt ikke anbefale denne opplevelsen som skjedde meg i forrige uke. Var på hytta og hadde taco til middag til ungenes store glede. Heldigvis forsvant de ut for å bade med en gang, og vi kunne ha litt kvalitetstid for voksne. Jeg var både lettkledd og våt, og var veldig klar da fingrene hans kom innenfor trusestrikken. Den gleden ble kortvarig. Det var han som hadde kuttet opp chilien til middag, og ikke vasket hendene etterpå. Brannen der nede ble ganske annerledes enn den som var i gang fra før. Prøvde forgjeves å vaske det bort, men endte opp med å sitte med en pose isbiter mellom beina i to-tre timer.

Joda, det går an å le av i ettertid. Men det var helt jævlig mens det pågikk. Herved er advarselen gitt.

Lurer på om andre har liknende opplevelser.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Engangshansker på når man kutter opp hot chili! Ellers blir det beina i kryss her i gården...snakker av erfaring.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er en klassiker.

Vi gjorde det samme tabben da vi var nyforelsket og hadde 20 minutter ledig mens lazagnen sto i ovnen...

Vi gjør det fortsatt, men ikke med chili... ;)

Skrevet

Hahaha, hørtes ikke godt ut :ler:

Skrevet

Det finnes oljer med chili i som er nettopp for å smøre på der nede, for å øke blodsirkulasjonen og stimulere littegrann.

Rå hvitløk vil sikkert fungere også. Eller sennep.

hmm o.O

Skrevet

He he, dette var trasig, men man må jo se humoren i det. Håper alt er bra igjen nå :)

Skrevet

Au, gned meg i øyet en gang etter og ha skjært chilli så jeg kan tenke meg hvordan det er.

Takk og pris så er det stort sett alltid jeg som hakker chilli her i huset, men siden vi har chilli ofte, tror jeg at jeg skal begynne med engangshansker så vi slipper uhell.

Gjest Elfrida
Skrevet
Au, gned meg i øyet en gang etter og ha skjært chilli så jeg kan tenke meg hvordan det er.

Det har jeg også klart å gjøre (ja, jeg er en kløne...) og det var faktisk myye verre! Det var vondt det!

Takk og pris så er det stort sett alltid jeg som hakker chilli her i huset, men siden vi har chilli ofte, tror jeg at jeg skal begynne med engangshansker så vi slipper uhell.

Jeg tror det er verst med de virkelig hete chiliene, pepperstoffet (som heter noe fint på latin som jeg ikke husker) sitter utrolig godt fast på fingrene etterpå.

Gjest Hot pussy/trådstarter
Skrevet

Vil bare fortelle at alt er i orden igjen, og at det bare er den gode normale heten som av og til kjennes der ned. Funka godt i går kveld ihvertfall. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Senere har jeg vært ubetenksom og sugd min kjære etter en råsterk texmex-kveld. Så nå har også jeg hørt prærieulven :legrine:

:legrine:

Men stakkars mann, det var kanskje ikke helt det han hadde ventet seg?

Skrevet
Vil absolutt ikke anbefale denne opplevelsen som skjedde meg i forrige uke. Var på hytta og hadde taco til middag til ungenes store glede. Heldigvis forsvant de ut for å bade med en gang, og vi kunne ha litt kvalitetstid for voksne. Jeg var både lettkledd og våt, og var veldig klar da fingrene hans kom innenfor trusestrikken. Den gleden ble kortvarig. Det var han som hadde kuttet opp chilien til middag, og ikke vasket hendene etterpå. Brannen der nede ble ganske annerledes enn den som var i gang fra før. Prøvde forgjeves å vaske det bort, men endte opp med å sitte med en pose isbiter mellom beina i to-tre timer.

Joda, det går an å le av i ettertid. Men det var helt jævlig mens det pågikk. Herved er advarselen gitt.

har opplevd noe av det samme, men det var bare fingrene (heldigvis)

Skrevet

Klødde meg i øyet etter å kappet opp chilli.

Det hjalp visst ikke å bare vaske seg på hendene én gang gitt

Gjest gjest1
Skrevet

Det eneste som faktisk hjelper er å vaske seg med melk. Vann forsterker på en eller annen måte det sterke i chilien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...