Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ridge fridde til taylor :frustrert: ville brooke skulle vinne jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Hallo!!  Det er TV!!

Og ikke bare TV, men Glamour...

Hele konseptet med Glamour er jo den evige kampen Brooke har for å få huket Ridge én gang for alle og evig og alltid.

Skrevet

Hvorfor fridde han til Taylor da? Hva gjør han og Brooke?

Gjest Tweek
Skrevet
Hallo!!  Det er TV!!

HALLO!!!!

det er glamor, for f***!!!!

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Nå er det sikkert 2 år siden jeg så en episode av glamour,men jeg trodde Taylor døde jeg. Hvis jeg ikke blander navn og sånn nå da. Var ikke Taylor kona til Ridge??

:rodme: trodde aldri jeg skulle skrive et innlegg i en glamour-tråd...

Skrevet

Taylor var kona te ridge men så døde hun av sykdom eller noe. Men så viser det seg at det var ikke hun som døde likevel men levde en eller anna plass der hun ble holdt "fanget". Nå er hun tilbake igjen bla bla og intrigene går videre ;)

Skrevet
Taylor var kona te ridge men så døde hun av sykdom eller noe. Men så viser det seg at det var ikke hun som døde likevel men levde en eller anna plass der hun ble holdt "fanget". Nå er hun tilbake igjen bla bla og intrigene går videre ;)

haha :ler:

det var jo ei bombe!

i sånne serier er det aldri noen som dør, det lever for evig, og i den samme alderen også selfølelig!

Gjest Gjest_guest_*
Skrevet

hm.. men vis de var gift og hun døde og han gifta seg på nytt, men så var hun ikke død alikevel. Er de ikke gift fremdeles da? Og da er det nye ekteskapet ugyldig og derfor er det ingen vits å fri på nytt?

:klø:

Skrevet
hm.. men vis de var gift og hun døde og han gifta seg på nytt, men så var hun ikke død alikevel. Er de ikke gift fremdeles da? Og da er det nye ekteskapet ugyldig og derfor er det ingen vits å fri på nytt?

:klø:

HALLO!!!!

det er glamor, for f***!!!!

Trodde heller aldri jeg skulle skrive et innlegg i en Glamour-tråd, men det har jeg da for så vidt heller ikke gjort... :sjarmor:

Skrevet

Taylor har hvertfall faatt nye lepper der hun var, og de er ikke nice.

Jeg vet... saklig. Men B&B er jo heller ikke saa saklig.

Skrevet

Jeg er også hetl facinert av nye Taylor. Var sykemeldt for noen år siden og så da litt på serien. I forrige måned så jeg på den igjen og har hatt mareritt etter å ha sett Taylor etter operasjonen.... Hun ser ut som en sugefisk.... Stakkars jente. Håper hun har saksøkt kirurgen.... :ler:

Skrevet
Jeg er også hetl facinert av nye Taylor. Var sykemeldt for noen år siden og så da litt på serien. I forrige måned så jeg på den igjen og har hatt mareritt etter å ha sett Taylor etter operasjonen.... Hun ser ut som en sugefisk.... Stakkars jente. Håper hun har saksøkt kirurgen.... :ler:

sugefisk :overrasket:

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

ja ,helt enig .og hun som var så pen.

Nå ser hun ut som hun bruker snus ,og er blitt alltfor tynn.

Skrevet
ridge fridde til taylor  :frustrert: ville brooke skulle vinne jeg..

Det ER glamour det vet du. Det er hva serien har handlet om de siste 20 år og nok hva den vil handle om de 20 neste. Så Brooke kommer nok på banen igjen skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...